Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fortæl om jer selv

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg hedder Janus, er 25 år og bor i København

Jeg er ikke fuldtids iværksætter, men læser til cand.polit på KU, men meget af min tid går med at køre mit firma, TapeTrykkeriet.dk, hvor jeg sælger tape og afspærringsbånd med logo.

Jeg har handlet siden jeg var 16 år siden, det startede med computere igennem gymnasietiden og sidenhen har jeg solgt møbler, endnu flere computere, skønhedsprodukter og meget andet.
Så spørg endelig hvis nogen har spørgsmål om handel både i ind- og udland :)

Fra Odense
Tilmeldt 9. Feb 07
Indlæg ialt: 180
Fra  Noergaard Andersen Skrevet kl. 02:34

Hejsa alle sammen! :D

Jeg hedder Steffen Nørgaard Andersen og jeg er 21 år gammel.

Jeg har arbejdet som grafisk designer på professionelt plan siden 2005, hvor jeg som 16-årig startede mit eget firma. Siden da har jeg arbejdet for at udvikle mine kompetencer og den dag i dag, synes jeg selv jeg er en meget respektiv grafisk designer :) *host* blærerøv *host*

Jeg arbejder til dagligt som freelance grafisk designer og så laver jeg musik og har et tøjmærke (upcoming) i min fritid, så jeg ELSKER at være kreativ og det at kunne være det og leve af at være det, er en drøm der er gået i opfyldelse :)

Vi ses derude ;)

Mvh Steffen

Steffen Nørgaard Andersen
Art director og grafisk designer - www.inze.it

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:06

Hej alle :)

Mit navn er Lasse Worm Roslundh, jeg er 20 år gammel og venter på nuværende tidspunkt på at komme i Den Kongelige Livgarde, hvilket først er til december. Jeg er endnu ikke "rigtig" iværksætter, men det er dog min ambition at blive det inden for en overskuelig periode. Efter værnepligten i Den Kongelige Livgarde, skal jeg læse HA(it.) på CBS, hvilket jeg ser frem til. 

Har i de sidste 4 år købt og solgt en del småting, og er nu i gang med accessories til iPod/iPhone/iPad. 

/Lasse 

Fra Århus
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 13:33

Hej

Mit navn er Michael 23 år gamle, og bor i østjylland. Jeg har i 3 år haft en konsulent firma inden for drikkevare, primer vin hvor jeg holder foredrag for flere store firmaér i danmark.

Jeg har også anparter i 4 Cafe´r rundt om i landet.

Jeg arbejder ikke fuldtid, med disse ting da jeg simpelthen ville kede mig ved at sidde foran computeren hele dagen. Jeg er PT. ingang med at starte en vinportal op, med blog webshop og en masse andre ting, så hvis der er nogen der er en haj til, programering, så sig endelig til.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:06

Super, i gider dele og bruge tid på at skrive hvem i er!

Fra Roskilde
Tilmeldt 11. Mar 10
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 18:07

Jeg hedder Anders, og jeg er 18 gammel.

Jeg har firmaet Esser Creations, som går ud på at jeg laver airbrush og specielle lakeringer af diverse ting. Det er for det meste motorcykler, knallerter og biler.

Det startede på hobby-plan, men her for et halvt års tid siden besluttede jeg mig at det nok var bedst at starte rigtig op for alvor. 

Jeg går i 3.g i gymnasiet, så jeg har desværre ikke så meget tid til mit arbejde for tiden som jeg gerne ville have. 

Jeg regner egentlig ikke på nogen måde med at det er noget jeg kommer til at leve af resten af mit liv, men jeg nyder at lave det, så jeg bliver ved med det så længe jeg kan! :-)

Jeg håber på at starte op som selvstændig senere i mit liv, med noget som jeg rent faktisk kan leve af på længere sigt, da jeg virkelig nyder det ansvar og den måde man selv styrer tingene på som selvstændig.

I er meget velkommen til at se mit arbejde på min hjemmeside her: www.esser-creations.dk

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 18:54

Hvor er det super fedt at læse alle jeres indlæg. Tror vi i Danmark må være stolte af at vi har så mange unge og ivrige iværksættere.

Er selv født og opvokset i Holland, hvorefter jeg i 2004 sammen med mine forældre kom til Danmark. Siden da har jeg egentlig beskæftiget mig med IT/Web og fandt ud af at man kunne tjene penge på det. Mit første store projekt var et cashbacksite, gratisvip.dk. Jeg fandt dog ud af at jeg hellere ville fokusere på teknikken, så jeg valgte at arbejde inden for webudvikling og webhosting.

I dag er jeg 18 år, og går på HHX i Ribe. Er egentlig lidt skoletræt, så jeg regner med at gøre det færdigt til sommer, hvorefter jeg bare skal ud og drive virksomheden på fuldtid.

I øvrigt, mere om mig på Hjerrilds blog.

Fra Randers
Tilmeldt 9. Apr 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 19:03

Hej alle sammen :) hvor fedt vi har fået et forum specielt for unge.

Jeg hedder Randi, er 19 år og er som Lars lige startet på datalogi-uddannelsen i Århus. Jeg har beskæftiget mig med hjemmesider og webudvikling siden jeg var 12, primært med PHP og MySQL.

Mine hjemmesider har primært været funktionelle, og jeg har ikke lagt ret meget vægt på designet, men inden for de sidste par år har jeg set en hel del nærmere på designsiden af webudviklingen. Jeg har desuden også udviklet nogle enkelte desktop applikationer i VB.NET eller java.

For kun få uger siden er jeg "sprunget rigtig ud" som iværksætter og har stiftet selskab sammen med 4 andre, som jeg er meget spændt på hvordan går. Jeg er fascineret af livet som selvstændig og det at kunne bestemme selv.

Håber vi får rigtig meget glæde af det her nye forum :)

Full-service webburea: WebPilots.dk

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 21:56

Tænk engang, Randi - jeg ventede egentlig bare på, at vi skulle støde sammen her inde :)

- Til jer andre skal det siges at Randi og jeg er på samme datalogi-hold på AU ^^

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:13

Jeg er 24 år og oprindeligt fra Horsens, men flyttede til Odense for knap 2 år siden.

Jeg har indtil for et par måneder siden arbejdet i i detail-branchen de sidste 8 år. Jeg fik idéen til at starte et nyt pladeselskab (kaldet web-label) sammen med en kammerat først i august, som vi i øjeblikket er igang med at få kørt op og promoted. Vi er ikke blevet 100% selvstændige endnu, men indtil videre ser det fornuftigt ud, til trods for at branchen kan være lidt sløj. 

Jeg er selvlært i video-redigering, Flash-animation, fotografering og hjemmeside-byg, hvilket hjælper os en del i vores markedsføring

Indtil videre har vi mange ambitioner og idéer som vi håber vi kan bruge i den nærmeste fremtid. Da vi stadig er nystartede er alle idéer og forslag velkomne. Smile

MVH

Jesper Hansen

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)