Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kommer jeg igang med Wordpress Offline? Uden domæne og server.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg går og overvejer at lave en hjemmeside i Wordpress, men jeg er helt på bar bund, og derfor vil jeg gerne lege lidt med det inden jeg kaster mig ud i at købe domæne, server osv.

Jeg jeg vil høre om det er muligt at lave sin egen hjemmeside, man kan åbne i sin egen browser og surfe på, for at se om tingene fungerer som de skal, uden at man skal købe domæne, server og alt det der. 

Hvis det er muligt, som jeg regner med det er, hvordan kommer jeg så igang? Hvilket program skal man have til at lave hjemmesiden i? Kan jeg stadigvæk godt hente templates og plug-ins ned, så jeg kan se om det hele fungerer, ligesom hvis det var en rigtig side på nettet? Og sidst kan jeg også integrere AdSense og putte relevante affiliate kampagner ind på siden, så jeg bare kan se hvordan det ser ud, og om det passer ind i alt det andet?

Håber I kan hjælpe :o)

Mvh

mvesth

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 15:18

Hej

Jeg benytter selv  XAMPP til at lave offline websider med.- Det er faktisk bare en server du sætter op på din egen pc og så går du ind på http://127.0.0.1  for at se den. Den kan du så installere wordpress eller andet ind på, ligesom du gør med en online side.

Http://www.apachefriends.org/en/xampp.html

Meget kort forklaret, men håber du kan bruge det :)

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 15:21

Templates og plugins kan du sagtens  installere på det . dem henter du som du plejer og installere på din offline side.

AdSense kan du godt smide ind, men du får ikke nogen tekst / billed annoncer ind fra det, så du kommer bare til at se et hvidt felt.  Det ser du først når den kommer online .

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 15:25

Will anbefale et kig på WAMP synes selv det køre mere stabilt end xampp til windows

Tilmeldt 2. Jul 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 15:26

Jeg siger tak for det lyn hurtige svar! ;)

er allerede igang med at hente xampp, så må jeg se om jeg kan få det til at fungere, ellers må jeg finde nogle tutorials - der er sikkert nogle på youtube.. eller spørge her, hvis det går helt galt :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)