Det behøver du intet program til, i Windows 7 og Windows Vista kan det gøres uden andet software.
Inde i diskhåndtering højreklikker du på den partition du vil udvide og trykker 'Extend Volume'. Det kan selvfølgelig kræve at du skal gøre en andet partition mindre først - det gør du ved at højreklikke og trykke 'Shrink Volume'.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Det behøver du intet program til, i Windows 7 og Windows Vista kan det gøres uden andet software.
Det er helt rigtigt, at Microsoft i f.eks. Windows 7 har forsøgt sig med "online diskpartitionering"
Men.. erfaringsmæssigt er de ikke fantastiske til det .. endnu.
Eksempel på 32-bit Windows 7 Ultimate DK:
Disken har mere end 300GB friplads, men kan kun formindskes med 313MB (!)
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn