|
Hej i forbindelse med mine http://www.doctorq.dk hjemmesider ( har ikke så mange indtil videre, men det kommer med tiden), så kunne jeg godt tænke mig at tjene penge på at sælge samleobjekter. Jeg har aldrig været en samler, så aner ikke hvilken oplysninger / informationer folk de går efter. Lad og antage at jeg vil få lavet en lille produktion af små reagensglas med saltvand tilsat et farvestof så det ser lidt klamt ud - hvad skal jeg så gøre derefter.
Tror I at det er nødvendigt at jeg gør mig umage med den slags informationer når det bare er platte ting? - altså ikke noget der har den helt stor værdi som f.eks guldbelagte kuglepenne og den slags. Lige et par sidste ting: Hvem vil I råde mig til at kontakte hvis jeg skal lave sådan en lille mini produktion af reagensglas. Hvad skal jeg skrive på etiketterne - meningen er væsken skal kaldes for charmedioxid ( sådan lidt joke-agtigt ) - hvis man så indtager det, så bliver man lidt mere charmerende ( meningen er at folk selvfølig ikke skal drikke det. ) - men hvad så hvis folk gør det alligevel. Så det skal selvfølig være en væske der ikke skader, heller ikke selvom den er flere år gammel. Er jeg ude på et skråplan med falsk markedsføring eller hvad? Er det i orden at jeg bare skrive med småt at det bare er en joke, og man ikke bliver mere charmerende?
|
Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:Hej i forbindelse med mine http://www.doctorq.dk hjemmesider ( har ikke så mange indtil videre, men det kommer med tiden), så kunne jeg godt tænke mig at tjene penge på at sælge samleobjekter.
Jeg har aldrig været en samler, så aner ikke hvilken oplysninger / informationer folk de går efter.
Lad og antage at jeg vil få lavet en lille produktion af små reagensglas med saltvand tilsat et farvestof så det ser lidt klamt ud - hvad skal jeg så gøre derefter.
- Oplys hvor mange der er produceret?
- Skal hvert glas markeres med et nummer? ( f.eks 27 ud af 200 )
Tror I at det er nødvendigt at jeg gør mig umage med den slags informationer når det bare er platte ting? - altså ikke noget der har den helt stor værdi som f.eks guldbelagte kuglepenne og den slags.
Lige et par sidste ting:
Hvem vil I råde mig til at kontakte hvis jeg skal lave sådan en lille mini produktion af reagensglas.
Hvad skal jeg skrive på etiketterne - meningen er væsken skal kaldes for charmedioxid ( sådan lidt joke-agtigt ) - hvis man så indtager det, så bliver man lidt mere charmerende ( meningen er at folk selvfølig ikke skal drikke det. ) - men hvad så hvis folk gør det alligevel. Så det skal selvfølig være en væske der ikke skader, heller ikke selvom den er flere år gammel.
Er jeg ude på et skråplan med falsk markedsføring eller hvad? Er det i orden at jeg bare skrive med småt at det bare er en joke, og man ikke bliver mere charmerende?
Hejsa igen.
Jeg kom lige til at få en anden idé, da jeg tænkte videre over dette her, men jeg vil lige samle den under dette indlæg, så jeg slår to fluer med et smæk - håber ikke at det skaber for meget unødvendig forvirring. ![]()
Jeg kunne godt tænke mig at få produceret min egen vand og få det ud til butikkerne - den skal hedde "Doctor Q DHMO ( dihydrogenmonoxid = ret og slet almindeligt postevand ).
Det syntes jeg lyder meget spændende, og måske også en god forretning pga den gode avance.
Derudover skal man så kunne købe nogen forskellige reagensglas med saftevand for nogen få ekstra kroner, hindbær, appelsin, jordbær o.s.v som man kan blande i og ryste sammen, så det bliver til saftevand - stilen skal selvfølig holdes, således at de forskellige smage skal hedde noget "syret kemiske ord".
Jeg har også udtænkt nogen virale videoer hvor man der står en pusher på Istedgade og sælger reagensglas til junkier.
Okay - jeg ved godt at det måske ikke er et produkt alle forretninger vil føre - men der må da være et marked for det et eller andet sted.
Nogen der vil hjælpe mig i gang med at få søsat - for jeg ved ikke hvordan man gør det - jeg har heller ikke så mange penge, så det kunne også være godt med en pengemand der syntes at idéen lyder god.
Nå, men rigtigt god weekend.
Jeg kan evt kontaktes på eya4614 [ orkans øje ] gmail.com
Bliv gratis medlem