hvorfor har amino været nede, i så langt tid? |
Vu har pt. nogle performance problemer som vi er ved at udrette. Vi har derfor været nede en del her til formiddag.
Vi arbejder stadig på det - og håber snart at være i mål.
Vu har pt. nogle performance problemer som vi er ved at udrette. Vi har derfor været nede en del her til formiddag. Vi arbejder stadig på det - og håber snart at være i mål. |
det ved jeg ikke, men siden er længe om at loade her hos mig, været såan i 2 døgn tror jeg..... |
Vh Lone
Her har den slet ikke svaret, har fået mange forskellige fejlmeddelser. Jacob, kan vi regne med mere tid hvor amino er nede? hvor langt tid? fra hvornår til hvornår? er det noget du har nogle ide om?
|
.
Jeg har i ~2 døgn haft problem med Amino.. Det er dog begyndt at virke meget hurtigere indenfor den sidste time :-) |
Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.
Det lader til problemet startede onsdag aften ved ni tiden, og så blev værre, og værre, og værre indtil det slet ikke kørte i morges. Forhåbentlig går vi mod bedre tider :) |
Naturligvis går vi imod bedre tider - Det er weekend lige om lidt Om det er godt eller skidt for belastningen af amino skal jeg så lade være usagt.. Men fint med en update om at i knokler røven ud af bukserne for igen at få fart over feltet! |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Vores gode host har netop skiftet en switch ud for os - det kunne tyde på der har været en defekt switch der tabte en del pakker undervejs. |
thorborg sidder vel og surfer og tager al båndbrede :) |
Hej Jacob Her hos mig svarer Amino så langsomt (og har gjort det et par dage), at jeg opgiver. Mellem 1 og 3 minutter om at loade en side er for længe - som I selvfølgelig ved. Forslag: Send en mail ud til os, når I er klar igen. Så slipper vi for at sidde og prøve forgæves, og I slipper for sure meldinger. God weekend! |