Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Elektronisk Menukort

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, så kunne det bare være sjovt at vide, om de selv har fundet på det uden inspiration fra e-menu.dk :) 

Mvh

Linnart Sining Felkl

Kontakt Tyskland

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 14:51

Allocat7:

Tak for din info! du deltog har jeg fundet ud af  sidst i april 2010 i den konkurrence ,  lige som dem fra midtfyns gymnasium, jeg har givet besked til finansrådet og bedt dem trække det tilbage, jeg har  ide beskyttelse og har selv deltaget i væksthus midtjyllands konkurrence med det elektroniske menukort  17 juli 2007.

og offentligt gjort  den med en hjemmeside 2007 samt 2009 under e-menu.dk

Forstår jeg dig ret når du skriver at du har ide beskyttelse på menukort på en tablet computer?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:14

@Allocat7

Jeg har tjekket siden ud - men måske I / du skulle skrive nogle flere oplysninger om dig/jer. Ikke mindst her på amino :) 

Mvh

Linnart Sining Felkl

Kontakt Tyskland

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 15:39
Sjovt har også leget med tanken for et par år tilbage om sådan et menu kort. Tror at de vil være in på de dyre steder og alligevel. Jeg synes at det kunne være fedt hvis man ved hver menu kunne klikke på skærmen og få en lille video op hvor kokken eller overtjeneren fortalte om retten og hvilken vin der ville passe til etc.. Man kunne også få et hologram op fra bordet som fortalte om de forskellige menuer / dagens ret. Men så skal man jo passe på ikke at miste den personlige kontakt. Men bliver det ikke lidt dyrt for den lille resto?
Side 2 ud af 2 (14 indlæg)