Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det er fandme nok alligevel for mærkeligt...

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

er der nok mange af Jer der tænker, når I får en en skæv idé til Jeres virksomhed.

Jeg stod og manglede et klæbemiddel i mit forsøg på at slå verdensrekorden i indkast, for harpiks virkede ikke.

Sidste sommer lavede jeg et eksperiment, Live i SommerSummarum på DR, hvor jeg sammen med nogle børn fandt ud af at Lakridskonfekt var bedre end bolcher og svesker, når man skulle lave et kraftsprings-indkast.

Det bar frugt.... jeg slog verdensrekorden (se den her www.throwin.dk ) og det gav samtidig en masser af omtale, bl.a. i Go´morgen Danmark  http://sputnik-dyn.tv2.dk/play/go-morgen-danmark-16988/ (kommer efter ca. 7.30 min.)

...og omtale kan man jo ikke få for meget af Big Smile

Det har også givet en sponsorkontrakt med LEAF der producerer Lagermann Lakridskonfekt... Så man kan godt få lidt ud af sine skæve ideer Big Smile

Har I nogle skæve ideer?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:08

Jeg syntes at du skal enten udfordre Delap i indkast og se hvem der kan kaste bolden længst. Eller sige at du kan få ham til at kaste x antal meter længere og hvis ikke så giver du øl til hele holdet evt hele stadion en søndag eftermiddag hvis du er helt sikker i din sag.

Hvis du kunne få Delap til at kaste længere, så tror jeg at du kan fået meget arbejde i England.

Dem som ikke kender Rory Delap kan læse mere her

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Fra  Throw-in Skrevet kl. 20:25

Hej Nillerrune

Super idé at udfordre Delap Big Smile

Der er en ting der taler for og en er taler imod...

På den ene side vil det skabe en del opmærksomhed fordi han er kendt...

På den anden side vil han ikke være en konkurrent til min rekord. Han kaster ca. 40-42 meter og min verdensrekord er 51,33.

....jeg vil alligevel ikke afvise at udfordre ham, da jeg er sikker på at kendis-effekten er vigtigere end lige konkurrence.

Jeg har en anden udfordring i støbeskeen...

Den tidligere verdensrekord-indehaver, Danny Brooks (England - 49,78 meter) har sagt ja til min udfordring. Head to head duellen skal foregå til en stor kamp i Englang. Overskuddet fra eventen går til Fonden for diabetes-forskning JDRF. I det her tilfælde er det JDRF Danmark og JDRF UK der samarbejder.

Vi er nået et stykke med planlægningen... Jeg skal nok fortælle mere på Amino når jeg kan afsløre mere Big Smile

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Fra  Throw-in Skrevet kl. 21:31

Her er for iøvrigt Danny Brooks tidligere verdensrekord...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:49

Thomas Grønnemark:

Hej Nillerrune

Super idé at udfordre Delap Big Smile

Der er en ting der taler for og en er taler imod...

På den ene side vil det skabe en del opmærksomhed fordi han er kendt...

På den anden side vil han ikke være en konkurrent til min rekord. Han kaster ca. 40-42 meter og min verdensrekord er 51,33.

....jeg vil alligevel ikke afvise at udfordre ham, da jeg er sikker på at kendis-effekten er vigtigere end lige konkurrence.

Jeg har en anden udfordring i støbeskeen...

Den tidligere verdensrekord-indehaver, Danny Brooks (England - 49,78 meter) har sagt ja til min udfordring. Head to head duellen skal foregå til en stor kamp i Englang. Overskuddet fra eventen går til Fonden for diabetes-forskning JDRF. I det her tilfælde er det JDRF Danmark og JDRF UK der samarbejder.

Vi er nået et stykke med planlægningen... Jeg skal nok fortælle mere på Amino når jeg kan afsløre mere Big Smile

Så må du lave udfordring nummer to som jeg forslog - At du kan få ham til at kaste længere - 4-10 kunne gøre ham mere effektiv Wink

Det lyder sjovt med din udfordring mod Danny Brooks, har dog ikke hørt om ham før i dag.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:10

SmileTillykke med den vildt gode verdens rekord , jeg håber du får  meget mere arbejde og flere penge , for det giver , i hvert fald meget god omtale om dig Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Fra  Throw-in Skrevet kl. 22:15

Det kunne være en fed idé... det med at gøre ham bedre. Jeg arbejder på kontakten.

Danny Brooks er en ukendt teacher der spiller fodbold på amatørplan. Han har været på det engelske landshold i Power-tumbling. Så han har styr på de gymnastiske færdigheder...

Det var ikke just det jeg havde, da jeg startede for 2 år siden Wink

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Fra  Throw-in Skrevet kl. 22:18

Ja det giver vildt meget god omtale...

Jeg er en person der godt kan li´at lave spektakuære historier der giver omtale. Bare så længe det er relevant for min virksomhed.

...Man må da også sige, at du er i en brance hvor der er mulighed for historier der giver opmærksomhed...

Får du lavet nogle gode historier?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:38

Thomas Grønnemark:

...Man må da også sige, at du er i en brance hvor der er mulighed for historier der giver opmærksomhed...

Får du lavet nogle gode historier?

Snart et styke tid siden men har været midter side mand i ekstrabladet havde ikke det vilde tøj på , de  par gange i  , har været en del gange  se og hør mand , har været med i Q TV ,har været på sexmessen har optrådt over alt næst

skal nok sige næst gang , der kommer snart  mere og  det bliver det mest vilde , der ind til videre er sket for mig,  jeg må ikke sige hvad , med det slår alt indtil videre ,

I starten her på amino.dk skrev jeg ikke alt  , jeg skulle lige lære forummet at kende , det første års tid , da jeg begyndte at være lidt mere aktive på forummet der

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 23:02

Du er for cool! Blev ved for fanden! Big Smile 

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)