er der nok mange af Jer der tænker, når I får en en skæv idé til Jeres virksomhed. Jeg stod og manglede et klæbemiddel i mit forsøg på at slå verdensrekorden i indkast, for harpiks virkede ikke. Sidste sommer lavede jeg et eksperiment, Live i SommerSummarum på DR, hvor jeg sammen med nogle børn fandt ud af at Lakridskonfekt var bedre end bolcher og svesker, når man skulle lave et kraftsprings-indkast. Det bar frugt.... jeg slog verdensrekorden (se den her www.throwin.dk ) og det gav samtidig en masser af omtale, bl.a. i Go´morgen Danmark http://sputnik-dyn.tv2.dk/play/go-morgen-danmark-16988/ (kommer efter ca. 7.30 min.) ...og omtale kan man jo ikke få for meget af Det har også givet en sponsorkontrakt med LEAF der producerer Lagermann Lakridskonfekt... Så man kan godt få lidt ud af sine skæve ideer Har I nogle skæve ideer? |
Jeg syntes at du skal enten udfordre Delap i indkast og se hvem der kan kaste bolden længst. Eller sige at du kan få ham til at kaste x antal meter længere og hvis ikke så giver du øl til hele holdet evt hele stadion en søndag eftermiddag hvis du er helt sikker i din sag.
Hvis du kunne få Delap til at kaste længere, så tror jeg at du kan fået meget arbejde i England.
Dem som ikke kender Rory Delap kan læse mere her