Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rabat kupon, metoder

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Vellinge (Sweden)
Tilmeldt 19. Jun 08
Indlæg ialt: 103
Fra  Firstcom A/s Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej mine kære med amino'er

Sidder lidt og tænker på hvordan man bedst muligt kan bruge Rabatkupon.

Har i nogle ide'er?

Her er de ide'er jeg sidder med.

• Oprette en banner som man har på siden samt evt på sin facebook, altså en hel kampajne at hvis man bestiller inde xx dato såfår du en rabatkupon på 10% til næste køb og en til en ven.

• Skrive på fakturen til kunden at tak for din bestilning her har du en kupon på 10 % som du kan bruge inde 1 måned + her er en til en ven.

Eller er der en helt anden og bedre måde? 

Kent Ellegaard / kitesport.nu
Har Danmarks bedste Kite udstyr

Fra Vellinge (Sweden)
Tilmeldt 19. Jun 08
Indlæg ialt: 103
Fra  Firstcom A/s Skrevet kl. 09:55

Ingen der har noget at byde ind med her?

God Søndag til alle.!

Kent Ellegaard / kitesport.nu
Har Danmarks bedste Kite udstyr

Fra Silkeborg
Tilmeldt 18. Dec 06
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 23:20

Rabatkuponner kan udnyttes genialt, hvis man tænker lidt kreativt :-)

Jeg har god erfaring med at poste en f.eks. 10% rabatkode, der kun gælder i en uge, på en Facebook profil. Og 10% rabat virker forøvrigt LANGT bedre end f.eks. fri fragt.

Med hensyn til at printe en på alle fakturaer, så ville jeg ikke gøre det. Så forventer alle kunder fremover at de kan købe med en rabatkode.

Giv derimod en (tidsbegrænset) rabatkode til alle nyhedsbrevsmodtagere i en stille periode. Det giver et incitament til at modtage dit nyhedsbrev, og får modtagerne til at føle sig lidt specielle.

Men igen, pas på med at overdrive det! Du skulle nødigt vende dine kunder til at handle med rabatkode, ligesom det er i mange brancher i USA.

Husk desuden at reklamerer med en rabatkode, hvis du laver offline markedsføring (f.eks. avisannoncer). Det øger chancen for at folk lægger mærke til din annonce, og giver dig en unik mulighed for at måle om annoncen rent faktisk virker.

Der er mange, MANGE flere kreative måder at benytte rabatkoder på. Måske får jeg en dag taget mig sammen til at skrive en blog post om det :-)

Med venlig hilsen
Søren Sprogø

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)