Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

iPhone 4 scam

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 00:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg kan allerede forstille mig om 20 år, man besøger den store nye hovedstad i Nigeria og besøger deres berømte 8th verdens vidunder, en 110 meter højt Nigeria brev.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 5. Sep 10
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 03:13

nick det er genialt at han selv bliver syndt og kommer til at betale 550 dollars så kan han da lærer det

Fra Holeby
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 07:48

Efter sidste mail fra Sussy skrev jeg til hende:

Tracking number ? What for et tracking numser - jeg har not fået any tracking numser from anyone yet, only sending the iphone, and now please release my money - you pormise to release my money, if not i call post office to stop shippingtov your phone, and they send it back to me...

Peter

Hvorefter hun svarede tilbage:

but didnt you get a track and trace number to track the package online

kort tid efter kom der endnu en mail fra "banken"

Hej Sælger,
Dette er for at informere dig om, at Sussy Pelle har gjort overførsel til din konto. Men før vi kan kreditere din konto, har vi brug for dig til først at sende elementet med post Danmark derefter mail os track and trace nummer, som vil gøre os krediterer din konto. Når du har sendt post straks mail os track and trace nummer. Når du har gjort, at vi vil så krediterer din konto. Du bliver bedt om at sende pakken via registret Brev til, at modtageren får den pakke så hurtigt som muligt

På grund af, at sælgerne nægter at sende deres pakke, efter at den er betalt, har vi besluttet også at holde din betaling, indtil pakken er blevet sendt til shipping adresse, du. Vi er en af de bedste bank i USA. Vi anbefaler kraftigt forsikre Dem om, at du vil få dine penge, så snart sende dig har sendt pakken og mail os track and trace nummer.

Så vi venter på track and trace.

WACHOVIA
Jeg skrev tlbage til Sussy:

Yes yes yes i did not get any tracking numser, in the post office ??? I have to need that ? They did not say to me i need tracking NUMSER ?

Well i send now and you must have now, so when you send me money ? I want my money NOW, if have already send you iphone - 
You daughter like iphone ??? she happy now with new iphone, and tell her happy birthday from me, i always like to have birthday, then i get happy in my ansigt, like you must be now too... du ved forventningens glæde er den største og den vil jeg på ingen måder tage fra dig... lidt ligesom jul, man ønsker sig en fin lille blå bil, men ender op med en rød hjemmestrikket sweater.. merry xMas
Peter

Tilmeldt 28. Sep 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:20

Hej Peter,

Tak for dette indlæg. Har netop sat min tlf til salg på dba og fik FULDSTÆNDIGT samme svar som dig :o)

Tilmeldt 29. Sep 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:37

jeg har fået den samme besked bare med min computer..

Hej, jeg ønsker at købe denne vare til min dejlige barn, og jeg vil
have dig til at sende det direkte til min datter i Nigeria. Jeg er en
amerikansk statsborger, men jeg er i øjeblikket i Belarus til
erhvervsmæssige formål.

Jeg vil betale for varen via bankoverførsel sin hurtigere på den måde.
Alt hvad jeg er nu nødt til at foretage overførslen er de samlede
omkostninger, der omfatter porto og din bankkonto. Jeg ønsker, at
denne post skal sendes via post Danmark, og jeg vil være ansvarlig for
porto gebyr og forsendelse

Personen hedder så bare Vivian Pelle nu..
Så noget tegner altså til at det er det rene fup!.

Fra København
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 16:44

Haha! God griner.

Jeg har modtaget samme besked med amerikaneren der har en datter i Nigeria og bla bla bla.. Desværre er der folk der falder for den slags. Det har jeg selv gjort engang for mange år siden og det er så surt.

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Tilmeldt 29. Sep 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:48

Jeg viste heldigvis min fars kone det og hun fortalte det videre til min far som sagde at jeg ikke skulle stole på det. så læste jeg om det på dba og så markerede jeg noget af teksten og googlede det og fandt så ud af at min far havde helt ret.

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 20:01

Hvor må det være besværligt rent faktisk at være en far i USA, der gerne vil købe en gave til sende sin datter i Nigeria :P

Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 20:14

Support dba.dk:

Vi kender desværre godt disse Nigeria-svindler ...

...

Lene Kristensen
Support dba.dk

Oi.... Måske finder jeg ikke historien her super interessant, men al respekt for dette indlæg i tråden.

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)