Efter sidste mail fra Sussy skrev jeg til hende:
Tracking number ? What for et tracking numser - jeg har not fået any tracking numser from anyone yet, only sending the iphone, and now please release my money - you pormise to release my money, if not i call post office to stop shippingtov your phone, and they send it back to me...
Peter
Hvorefter hun svarede tilbage:
but didnt you get a track and trace number to track the package online
kort tid efter kom der endnu en mail fra "banken"
Hej Sælger,
Dette er for at informere dig om, at Sussy Pelle har gjort overførsel til din konto. Men før vi kan kreditere din konto, har vi brug for dig til først at sende elementet med post Danmark derefter mail os track and trace nummer, som vil gøre os krediterer din konto. Når du har sendt post straks mail os track and trace nummer. Når du har gjort, at vi vil så krediterer din konto. Du bliver bedt om at sende pakken via registret Brev til, at modtageren får den pakke så hurtigt som muligt
På grund af, at sælgerne nægter at sende deres pakke, efter at den er betalt, har vi besluttet også at holde din betaling, indtil pakken er blevet sendt til shipping adresse, du. Vi er en af de bedste bank i USA. Vi anbefaler kraftigt forsikre Dem om, at du vil få dine penge, så snart sende dig har sendt pakken og mail os track and trace nummer.
Så vi venter på track and trace.
WACHOVIA
Jeg skrev tlbage til Sussy:
Yes yes yes i did not get any tracking numser, in the post office ??? I have to need that ? They did not say to me i need tracking NUMSER ?
Well i send now and you must have now, so when you send me money ? I want my money NOW, if have already send you iphone -
You daughter like iphone ??? she happy now with new iphone, and tell her happy birthday from me, i always like to have birthday, then i get happy in my ansigt, like you must be now too... du ved forventningens glæde er den største og den vil jeg på ingen måder tage fra dig... lidt ligesom jul, man ønsker sig en fin lille blå bil, men ender op med en rød hjemmestrikket sweater.. merry xMas
Peter