Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lån på op til 250.000 eller 500.000kr

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

Har lige fundet dette link og vil naturligvis dele det med alle jer der ligesom jeg har en god ide du brænder for at få igang *S*

Venligst René Buch

Venligst

René Buch

Tilmeldt 3. Jun 05
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 11:26

Hej

Jeg er netop på vej til at få en aftale igennem med Sparekassen Farsø. Har indtil videre gode ting at sige om dem, men transporten fra Kbh. er godt nok lang.....

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 12:35

Hej K

Jeps der er lang vej fra Kbh til Farsø (jeg er lige flyttet fra nabo byen), men kan dit projekt komme igang med lidt timer på landevejen eller i toget, så mener jeg bestemt det er det hele værd.

Men dejligt at vide at du har fået "HUL" igennem med din idé!

Ville gerne selv kunne bruge denne mulighed men det er bare ik muligt for mig desværre.

Skriv lige hvis det går igennem ik*S* så kan alle de øvrige jo se at

DET KAN LADE SIG GØRE AT FINDE IVÆRKSÆTTER KRONER I DANMARK

Venligst René Buch

Venligst

René Buch

Tilmeldt 3. Jun 05
Skrevet kl. 12:38
Klart, det er bestemt heller ikke de seks timer hver vej, der skal holde mig tilbage . Jeg holder jer løbende updateret med situationen, men er 99 pct. sikker på at lånet nok skal gå igennem.
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 13:50
Hold da op hvor er det dog bare dejligt at det kan LYKKES at finde kroner til en iværksætter .... keep on *SS*

Venligst

René Buch

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 23:38

Dato: 10/31/2005 12:38:23 PM Forfatter: Kristoffer Klart, det er bestemt heller ikke de seks timer hver vej, der skal holde mig tilbage . Jeg holder jer løbende updateret med situationen, men er 99 pct. sikker på at lånet nok skal gå igennem.

Hej Kristoffer,

Skal vi stoppe med at krydse fingre?

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 08:13
Jeg har også kontaktet Sparekassen Farsø. Jeg tror at deres iværksætter goodwill har givet dem mere positiv omtale i det ganske danske (iværksætter)land end massive TV reklamer kunne give dem 

mvh Carsten
Tilmeldt 3. Jun 05
Skrevet kl. 09:19

Hej Lasse

Nej, ikke endnu ...
Jeg fik at vide, at jeg skulle have en revisor til at kigge mine budgetter igennem, inden de tog endelig stilling. Så dagen efter kontaktede jeg selvfølgelig min revisor og betonede for ham, at det var en hastesag. Efter 14 dage og tre rykkere ringer han så og siger, at han da forøvrigt har skifter job, så det har taget en lille smule tid ekstra...Jeg havde selvfølgelig kontaktet en anden efter en lille uge, og har fået feedback på budgettet. Så når de mindre tilretninger er på plads(i dag eller i morgen) kan jeg sende ansøgningen afsted.
Tilmeldt 3. Jun 05
Skrevet kl. 11:25
Så er der nyt i sagen:
Jeg har i dag snakket med Hans Jensen fra Farsø Sparekasse og er blevet bevilliget en kassekredit på størstedelen af min låneansøgning. Den resterende del vil så blive taget op, når vi har de første data inde for mit koncepts indtjeningsgrundlag.
Med denne kapital i baghånden har jeg mulighed for at få testet levedygtigheden af uden at skulle gældsætte mig for resten af livet., hvilket jeg er overordentlig godt tilfreds med. Samtidig har jeg et meget godt indtryk af banken som en af de få banker i Danmark, der rent faktisk er forretningsorienterede og ikke bare fokuserer på de meget usikre budgetter man som iværksætter nødvendigvis må have. I deres begrundelse blev der således lagt meget vægt på min idé''s markedsegnethed og potentiale.
Jeg føler mig derfor også overbevidst om, at den efterfølgende lånedel vil blive bevilliget, såfremt konceptet kan levere de resultater jeg håber.
Jeg håber I andre også får noget ud af det - jeg  kan i hvertfald godt anbefale Farsø Sparekasse.
Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 16:11
Udemærket. Tillykke med det - og held og lykke med dit projekt!
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)