Hej jeg har lige en tekststreng som jeg gerne vil høre andre om den ikke er tydelig nok. " Hejsa jeg har et webhotel hos jer Netkravler.com Jeg har valgt at flytte mit hotel og medfølgende domæner til web10 da de har en pris der er en del anderledes en den i har.
Jeg vil gerne om i angiver domænernes EPP-kode/auth code/auth id ved hjælp af de 2 links herunder som jeg har fået tilsendt af web10
http://domregistry.eu/36?a=authid&d=netkravler.com&p= http://domregistry.eu/36?a=authid&d=mighty-sharp.com&p=
mvh. Michael Christensen "
Er alle webservices virkeligt så snotdumme, at de kun forstår dansk når det er til deres egen fordel.
Jeg syntes at det ovenstående er tydeligt nok, og de sendte også de EPP koder, så de har læst mailen.
Jeg valgte at betale den ene regning pga de begyndte med noget sidste frist opsigelse, selvom det var dem der trak i langdrag.
Nu begynder de med en anden del, og påstå jeg har 2 kundenumre. Jeg bestilte en emailadresse der lød på en anden endelse end netkravler.com. Den adresse påstår de så er oprettet i et andet kundenummer, jeg har sgu ikke bedt om at blive oprettet som anden kunde, jeg har kontaktet dem som værende mig, ejer af det føromtalte domæne.. Emailen er oprettet som et forbindelsesled til et subdomæne på mit webhotel netkravler, og det virkede uden problemer. Og for at gøre det mere tåbeligt, så er opsigelsesfristen for emailadressen end ikke overskredet, der var 2 måneder tilbage, og de skriver selv de har en måneds opsigelse. De forsøger at trække så mange penge ud af kunder som smutter, selvom det nok er noget af det dummeste de kan gøre. For det er 100% sikkert at jeg aldrig, uanset om der kommer ny bestyrrelse eller ej, anbefaler firmaet til nogen som helst igen, faktisk så har jeg fået flyttet samtlige af dem som jeg har lavet website for andetsteds hen. Dog ikke web10 de er alt for ustabile. Flytter selv fra WEB10 igen til egen server, så er man næsten selv herre over nedetiden.
Det føromtalte firma skal dog ha den kredit at der stortsert aldrig var nedetid. og supporten var god. Deres farvel til kunder og tak for et godt samarbejde er simpelthen for ringe.
eller hva mener i |
webhotel
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)