vi er nogle små iværksætter som godt kunne tænke os at lære at tage produktfotos. Så vi vil høre om der sider en fotograf herude som kunne tænke sig at afholde et kursus i emnet. vi er alle bosat på fyn så det ville også være her det skulle afholdes. Så kom frem hvis du skulle have lyst til det. |
Hej Liisa,
Jeg har længe gået med planer om at søsætte et projekt med fjernundervisning vha. telefonkonsultationer i at tage produktfotos. Jeg har stor erfaring med at give teknisk support via mine 10 år som elektroingeniør. I mine øjne er produktfotografering (packshots) 80% teknik og hårdt arbejde samt en lille smule kreativitet og egner sig derfor godt til den slags undervisning.
At køre det som konsultationer vil kræve mere aktivt arbejde fra jeres side. Til gengæld er jeg ikke i tvivl om, at I kan få meget mere lærdom ud af de penge, i poster i det. Det er ikke noget problem, at køre det på denne måde, selvom I er flere.
Et godt bud er, at det kan gøres med 5 konsultationer og en pris på under 2000 kr. + moms. Det kommer an på, hvor ambitiøse I er .
Prøv at starte med at gå ind på www.youtube.com og søge på "product photography". Youtube er en guldgrube af instruktionsvideoer fra fotografer, som markedsfører sig selv på den måde. Det har været min allerstørste inspirationskilde til produktfotografering.
Send mig meget gerne en PM, så tager vi en uforpligtende snak, hvor jeg præsenterer mine ideer og erfaringer, og vi kan afdække jeres ønsker.
Med venlig hilsen
Carsten