Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

produktfoto - kursus

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 22. Feb 10
Indlæg ialt: 198
Fra  liisab Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

vi er nogle små iværksætter som godt kunne tænke os at lære at tage produktfotos.

Så vi vil høre om der sider en fotograf herude som kunne tænke sig at afholde et kursus i emnet.

vi er alle bosat på fyn så det ville også være her det skulle afholdes.

Så kom frem hvis du skulle have lyst til det.

WWW.kidztownshop.dk - kreativt design til aktive børn

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 10:24

Hej Liisa,

Jeg har længe gået med planer om at søsætte et projekt med fjernundervisning vha. telefonkonsultationer i at tage produktfotos. Jeg har stor erfaring med at give teknisk support via mine 10 år som elektroingeniør. I mine øjne er produktfotografering (packshots) 80% teknik og hårdt arbejde samt en lille smule kreativitet og egner sig derfor godt til den slags undervisning. 

At køre det som konsultationer vil kræve mere aktivt arbejde fra jeres side. Til gengæld er jeg ikke i tvivl om, at I kan få meget mere lærdom ud af de penge, i poster i det. Det er ikke noget problem, at køre det på denne måde, selvom I er flere.

Et godt bud er, at det kan gøres med 5 konsultationer og en pris på under 2000 kr. + moms. Det kommer an på, hvor ambitiøse I er Smile.

Prøv at starte med at gå ind på www.youtube.com og søge på "product photography". Youtube er en guldgrube af instruktionsvideoer fra fotografer, som markedsfører sig selv på den måde. Det har været min allerstørste inspirationskilde til produktfotografering. 

Send mig meget gerne en PM, så tager vi en uforpligtende snak, hvor jeg præsenterer mine ideer og erfaringer, og vi kan afdække jeres ønsker.

Med venlig hilsen

Carsten

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 22. Feb 10
Indlæg ialt: 198
Fra  liisab Skrevet kl. 13:37

Mange tak for dit svar. Jeg vil tage et kig på You tube til at starte med.

Jeg tror at vi søger en som kan undervise os face to face.

WWW.kidztownshop.dk - kreativt design til aktive børn

Fra Århus
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:03

Hej Liisa

Jeg har lavet et par workshops før og kan måske hjælpe jer. Kontakt mig via mail eller tlf for mere info og en evt pris.

mvh Morten

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)