Vi tilbyder webmail og hosting for : Altid adgang til mail fra enhver forbindelse. Vi er gode til det. 15 års erfaring med virus. MVH xtiny |
Mail og hosting- slip for spam.
- 1
Er prisen pr dag, måned, år? Hvilke specifikationer er der på webhotellet, asp, .net, php, sql? Hvor meget plads stilles der til rådighed? Er der mulighed for support? I bliver simpelthen nød til at komme med noget mere info, i er i en branche hvor der kæmpes hårdt for at få kunder, og der findes mange store spillere på markedet, hvor man har en større sikkerhed for serviceniveau og oppetid. Samtidig har de fleste efterhånden spam og virusfilter på deres mailhoteller. |
Ja, det er pr år. Men vi har opgivet hosting, dvs vi bruger severage.net- ellers ville det koste a 100.000 kr pr år i en god forbindelse med TDC. Serverage er så ikke så gode til DNS . Men stadig væk- jeg får ikke spam. Og jeg læste her i mandags i Fyens Stiftidende, at folk kunne få op til 550 mails i weekenden. Heraf 15 vigtige! I et firma.... Mit gamle regnestykke går på at,hvis man bruger 10 minutter, på at slette spam- så er det en hel arbejdsuge om året. Så er de der penge er givet godt ud.
Ja, der er php og så videre- og meget support- men kun 250 Mb plads. Alt kan forhandles! Hvis ikke- så kan Nørden være konsulent med Linux- og webmail. |
Og hvorfor skal man vælge jeres mail ? Frem for en gratis gmail ? Eller en outlook model /fx thunerbird) med spam ? Frem med nogle fordel vh stefan |
Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.
Hej Granholm Tillader mig at bryde ind her. Dette har noget med et tidligere indlæg som jeg fuldte og deltog i fordi vi var et par stykker der ønskede at vide hvilke fordel der var med din kalender. Så svaret til dig på dit spørgsmål her, må være: Granholm > Når du er nede og handle ved bageren, siger du så "Hvorfor skal jeg købe brødet hos dig, når jeg selv kan bage ?". Håber det var svar nok.
Til Tine: Det er ikke for at ødelægge dit indlæg. Der er jo helt sikkert nogle fordele ved jeres løsning =) |
Hej Nylværk Alle kan jo lave en mail, men ikke alle kan sætte en hjemmeside op og installere scripts! Men det er skam ikke for at kritisere indlægget, men der må jo være noget, som gør at man skal vælge denne løsning, fx. reklamefri, fx. store filer kan sendes, eller andet. |
Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.