Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konceptet modtaget godt, men hvad synes du?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude,

Vi sidder og arbejdet på et nyt rabat koncept,

konceptet består I at man køber et rabatkort (enten årlig eller månedlig pris)

Dette kort giver dig x antal rabat på forskellige steder i København ( I første omgang) vi snakker til at starte med kun i resturationsbranchen, dvs. på barer, diskoteker, restauranter m.m.

Stederne giver kort indehaverne fast x antal rabat, men kan samtidig også tilbyde ekstra rabatter på udvalgte datoer, dage m.m. dette ville man få besked om, på hjemmesiden eller via en sms service.

Konceptet er blevet taget godt imod fra de forskellige i branchen, men er dette noget I, som forbrugere ville betale for, og hvad synes I om ideen?

Mvh.

Patrick

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Tilmeldt 20. Jul 09
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 10:29

"Dit koncept" er set 100 tusinde gange før og er ikke nyt

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 11:37

Tv2 Lorry har netop sådan et koncept, så du skal tænke over hvad der diff jer fra dem?? Hvad er det nye i kan tilbyde, og til hvilken pris i forhold til jeres konkurrenter.

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:48

Hej Patrick

Konceptet er fint nok, og som andre nævner er der lignende rabatklubber. F.eks: tvlorry, ældresagen mf.

Problemet, og DIN mulighed, som jeg ser det er at de nuværende IKKE målretter sin markedsføring og medlemstilbud til nicher som mig.. jeg finder dem i hvertfald ikke interessante eller relevante.. ellers var jeg jo blevet medlem :)

Tilbud som ville gøre at jeg meldte mig ind i en rabatklub: Seriøse rabatter på biografbilletter, én gratis drink på barer/diskoteker som gør at man besøger stedet og bruger flere penge, rabat på benzin, rabat når man handler online på en webshop,

Det jeg mener er at konceptet er fint, men du skal virkelig definere dine målgrupper så du rammer med super relevante tilbud som medlemmerne faktisk vil benytte sig af.

MVH
Henrik Sejrbo

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)