Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa,

Jeg takker for alle inputtene, selvom at de er hårde Smile.

Jeg har vist valgt det forkerte tema, med alt for mange menu punkter - må gå på jagt efter nyt tema. Nogle der kan anbefale et enkelt overskueligt tema?

Den grønne farve er midlertidigt ændret til blå.

Endnu en gang tak.

Flemming Bach

Bachs Bogføring - din freelance bogholder i Randers, og Århus.

Fra Skagen
Tilmeldt 5. Apr 08
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 09:35

Hej flemming,

Prøv at se http://themeforest.net  Der er mange flotte og meget mere proffesionelle temaer som vil passe til dit behov.

Fjern alt overflødigt fra din side som links i din sidebar.

Tænk noget "call to action" ind på din side.

Dbh
Morten.

Opsætning af wordpress, som cms eller blog:

Wordpress Academy

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 10:36

Kan du ikke tilføje noget der er unikt ved dig?

Der skal være nogle gode grunde til at jeg skal vælge dig frem for konkurrenten.

SuperSaaS kan let håndtere dit ønskede behov for en WordPress kalender.

Fra Randers
Tilmeldt 24. Jun 09
Skrevet kl. 00:12

Ja takker ydmygt for alle jeres input og har taget dem til efterretning og har rystet posen godt og grundigt og er kommet op med et nyt design i blålige nuancer. Jeg har fundet et enkelt design uden alle de menuer rundt omkring. Har lavet undersider på nogle af siderne hvor jeg uddyber lidt hvad det er jeg/vi kan.

Og nu vil jeg så gerne have lidt input igen. Farverne på teksten rundt omkring er ikke helt den samme, og det er med vilje for at se hvad der virker bedst, så det må i også meget gerne kommentere på.

På forhånd tak

Flemming Bach

p.s. kan godt forstå jeres input vedr. relevansen af vinavl linket, men min erfaring hos mine nuværende kunder er faktisk at de synes at det er spændende at jeg pusler med at lave vin af egne druer her i kolde Danmark Smile!

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 07:32

Jeg synes den er lidt kedelig at se på. Forsiden er bare en masse centreret tekst, med en kommentar sektion, der er slået fra, men alligevel er der.

Menupunktet Home kunne med fordel kaldes Hjem eller Forside, for at holde det danske sprog.

Det med vinavl, har du selvfølgelig helt selv ret til at bestemme. Jeg vil dog mene, at hvis du absolut skal have det med, så lad være med at have det som et hovedmenupunkt. Lav i stedet en personlig profil på hjemmesiden hvor du fortæller om hvem du er, og smid et link derpå, til en anden blog hvor du skriver om vinavl. På den måde bliver vinavl ikke en del at firmaet, men holdt på det personlige plan.

Håber du kan bruge det.

Fra Randers
Tilmeldt 24. Jun 09
Skrevet kl. 23:22

Så prøver jeg igen efter at have arbejdet lidt videre med siden. Har brugt mange af jeres input og håber at resultatet er blevet til det bedre. Har rodet med mange af de gratis designs, men synes ikke at der er ret mange der er brugbare. Og med hensyn til købe temaerne har jeg lidt svært ved at vurdere hvilket man skule vælge hvis det skulle være sådan et!

Ser frem til jeres input.

Og hvis der er nogle af jer der vil med på links siden så skriv endelig.

På forhånd tak

Flemming Bach

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 23:36

Nu ved jeg ikke lige om det er det svar du søger, men når jeg skal lave regnskab, rådfører jeg mig med min revisor. Noget af det kan jeg lave selv, og andet lader jeg ham om. Under alle omstændigheder, er det ham der tager beslutningerne, og fortæller hvad jeg selv med fordel kan lave. Kan ved trods alt bedst, når det drejer sig om tal.

Jeg tror det er lidt det omvendte jeg vil råde til her, altså få fat i en webdesigner. Lad ham lave det tunge arbejde med at få hjemmesiden op at stå, og lav evt. selv tekster dertil. Ikke for at sige at tekstarbejde er en walk in the park, men det er som regl nemmere at skrive en brugbar tekst, end at kaste sig over at lave en hjemmeside.

Man kan ikke være god til alt ting, og nogle gange kan man bruge alt for lang tid på noget der sjældent bliver godt i sidste ende, fordi det ikke er ens fagområde. Jeg håber du tager det positivt Smile

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)