Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælges: konkurrenceamok.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har for nyligt udviklet www.konkurrenceamok.dk. Jeg må sande min interesse for det, faktisk slet ikke er så stor som jeg troede, og derfor bange for jeg ikke får lagt nok kræfter i projektet. Det vil betyde at jeg deraf vil ende med et site som aldrig kommer til at slå helt igennem.

DERFOR så sælger jeg sitet igen!

Sitet er en konkurrencesite, som er baseret på affiliate marketing.

Der er opbygget et administrationsmodul som kan følgende

• Oprette / redigere / slette konkurrencer (Sætte start dato, slut dato osv)
  • Oprette / slette / redigere konkurrence kategorier.
  • Nyhedsbrevmodul. Se listen med tilmeldinger, oprette nyhedsbreve (vælge hvilken periode for nye konkurrencer) / Udsende nyhedsmail. Nyhedsmail kan tilpasses 100% som man ønsker det.
  • Statistik! Hver konkurrence/post optæller klik, optæller henvisning - på den måde kan man præcis følge med i aktiviteten på de respektive annoncer.
  • i Nyhedsbrevet er der også statistik. Dvs klikker en bruger på et link i nyhedsbrevet til en konkurrence, tælles det i statistikken og kan ses der er klikket fra en nyhedsmail.
  • Opsætning af søgeord, kontaktmail, afsender navn i nyhedsbeve, metataqs, google analytics

System er som det kan ses på sitet. FAQ / Informationssider kan ikke redigeres i admin - jeg kan dog tilføje dette for en ekstra skilling.
Der er endnu ikke lavet mulighed for at tilføje et billede til en konkurrence, dette kan jeg også lave for en ekstra skilling.
Ønsker man flere funktioner kan jeg også være behjælpelig for en ekstra skilling.

Systemet er derfor nemt at gå til, og kræver ikke rigtig nogen programmerings kendskab.

Systemet kan afleveres inden for en uges tid, jeg skal lige have rettet de småfejl hist og der som jeg har fundet efter start.

Jeg hjælper gerne uden beregning, med opsætning af systemet på dit webhotel, og sørger for det kører 100%.

Du får naturligvis også domænet med, hvis du ønsker dette.

Sitet er en uges tid gammel, har ikke ret meget trafik, og er ikke reklameret med nogen steder. Så besøgsværdi er der ingen af. Det er udelukkende systemet bag der sælges.
Der følger heller ikke webplads/webhotel med

Det er bygget op i ASP, og bruger komponenten jmail.Bagved benyttes en mySQL database. Er pt hostet hos unoeuro.com - som jeg kan anbefale.

Er du interesseret, så send mig en email på kevin(at)lund.dk - så snakker vi om det.(bud er ikke tilladt i tråden her)
Eventuelle spørgsmål kan stilles her, så kan andre måske også få glæde af det.

Jeg har ingen deadline på salg, så der bliver tale om en forhandling. Når der er fundet en køber, informerer jeg naturligvis om det her i tråden.

Tilmeldt 15. May 13
Skrevet kl. 09:51

Tilbudet er stadig åbent :D

Tilmeldt 15. May 13
Skrevet kl. 19:55

Der er chance for at købe et billigt avanceret system. Affiliate-partnerne bugner af konkurrencer, så det er lige til at gå til :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)