|
Her til aften skete det så. Mig og en kammerat fik startet en webshop, som sælger xenon-lys til biler. Du kan se hjemmesiden og webshoppen på www.XenonZone.dk. Vi vil gerne have en vurdering af alle jer kloge aminoer, hvad vi kan gøre bedre og hvad i generelt syntes. Ser frem til at høre fra jer. |
Vurdering af ny webshop!
// Jesper Skov
|
Et sted at starte inden i begynder at markedsføre siden er måske at overholde gældende lovgivning på området. Det kan du læse mere om her: http://www.forbrug.dk/markedsforing/hvadgaelder/mfl/godskik/saerlige-omraader/internet/net-tjek/net-tjek-for-erhvervsdrivende/ |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Hej Anders, dette vil jeg ikke sige er nødvendigt - da der faktisk ikke er en virksomhed, da vi endnu ikke har et cvr-nr, da vi ikke selv står for at opkræve betalingen og udsende varen. Vi står udelukkende får at få varen solgt og videregive kundens informationer, og derefter få en avance for salget. |
// Jesper Skov
|
Hvorfor skal webshoppen åbne i et popup vindue og ikke bare været et punkt på selve siden? Når jeg så kommer til bestillingen, og ser fragt: 0kr. og efterkravsgebyr: 30kr. undrer jeg mig over hvornår jeg har valgt efterkrav? men det er måske den eneste måde man kan købe ting hos jer på? Derudover synes jeg måske den med nyhedsbrevet hvor der er en lille stjerne og så i bunden står der at man faktisk bliver tilmeldt nyhedsbreve på en helt anden hjemmeside end den man køber på, er lige lovlig fishy. Irriterende med scrollbar på popup vinduet nu hvor i har fastlåst størrelsen på den. Det var vidst alt jeg kunne finde af negative ting pt :) |
Takker mange gange. Vi vil tænke på en løsning, hvor hjemmesiden og webshoppen bliver smeltet sammen under ét. |
// Jesper Skov
Derfor er i jævnfør forbrugeraftaleloven stadigvæk erhvervsdrivende, det er forbrugeren uvedkommende at I blot sender bestillingen videre. Men det må I selv om, det er Jer der står med problemerne hvis en kunde klager over jer, jeg finder det bare ikke seriøst, hvilket jeg også tidligere har nævnt i forbindelse med din egen side. Derudover ville jeg nok overveje at bruge nogle betingelser der ikke er næsten ordret magen til :http://www.treble.dk/index.php?target=pages&page_id=privacy_policy Det ligner næsten ren copy/paste og et par smårettelser rundt omkring. |
Ja men jeg vil som køber da stadig vide hvor jeg skal brokke mig hvis pæren er i stykker eller der er andet galt? og når der kun er en mailformular og et telefonnummer, ja så virker det ærlig talt som om i skjuler noget. Det tror jeg ihvertfald mange ville synes og være bange for. |
Det vil jeg overveje at få med. Takker. |
// Jesper Skov
Jajaja - vi skal nok se på det, og få en adresse på. Tilbage til websitet :-) |
// Jesper Skov
Det er sider som denne der er en af de primære årsager til at folk er nervøse for at handle på nettet, fordi man så nemt kan risikere at blive snydt hvis man handler med nogle der ikke vil stå ved hvem de er. Risikoen er dog ikke så stor her da de ikke tager sig betalt før varen er leveret. |
Bliv gratis medlem