Så har jeg endelig fået taget mig sammen til at sælge ét af mine børn
* Spilsiden Game-Arena sælges nu for højeste bud. På siden ligger der mere end 1.500 spil som kan spilles gratis. Brugerne kan også gratis downloade spil til sin egen hjemmeside. Siden er hosted hos Gigahost. Stats: Se billede 3 Der kan bydes indtil søndag d. 19. sept. kl. 23:59 Alle bud er synlige NÅR DU ER LOGGET IND *
På grund af Aminos regel om at det ikke er tilladt at holde auktioner, skal budene afgives på DBM - Ditbrugtmarked. Det betyder at du er nødt til at oprette en profil på DBM, men det er selvfølgelig gratis, og tager kun 1 minut.
Der besvares ikke spørgsmål her på Amino, men spørg bare løs på DBM.
Her er et billede af statistikken pr. dags dato. 1. kolonne månedens UNIKKE besøg, 2. kolonne dagsgennemsnit:
Jeg har modtaget et par relevante spørgsmål via mail:
1. Kan der tjenes penge på Game-Arena?
Jeg har kun haft siden for sjov, og kun lagt bannere ind for mine egne sider, men jeg bliver jævnligt kontakter af spillefirmaer som vil købe bannerplads. Jeg siger dog nej tak hver gang.
* Spilsiden Game-Arena sælges nu for højeste bud. På siden ligger der mere end 1.500 spil som kan spilles gratis. Brugerne kan også gratis downloade spil til sin egen hjemmeside. Siden er hosted hos Gigahost. Stats: Se billede 3 Der kan bydes indtil søndag d. 19. sept. kl. 23:59 Alle bud er synlige NÅR DU ER LOGGET IND *
På grund af Aminos regel om at det ikke er tilladt at holde auktioner, skal budene afgives på DBM - Ditbrugtmarked. Det betyder at du er nødt til at oprette en profil på DBM, men det er selvfølgelig gratis, og tager kun 1 minut.
Ville lige høre om du selv har udviklet den eller om du bruger et cms, og hvis du gør, hvilket bruger du så?
Nej, jeg har ikke et klap forstand på cms o.s.v.
Jeg har haft en prof til at lave siden for nogle år siden, og han har vedligeholdt siden indtil for et år siden. Han er desværre ikke tilgængelig mere.