Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der nogle genier til PHPmotion.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 336
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Har kigget på PHPmotions tilbud og synes det ser rigtigt godt ud og heller ikke det dyreste.

Vil lave mig en hjemmeside om action sport, hvor det skal være muligt at logge sig ind og uploade videoer/billeder af sig selv.
Man skal kunne søge i videoerne og det skal kun være brugernes videoer ikke noget med at den også skal søge i youtube.

Ville også gerne hvis det er muligt, have at et lille vindue på forsiden, viser den mest sette video.

Siden med videoer skal være små vinduer med alle mine brugers videoer, hvor man så kan klikke på den man ønsker, som man kender det fra andre sider (adult sider) hvor den nyeste er først.

Er det muligt og hvad vil det koste, hvis jeg skal have det lavet?

Tak på forhånd

P.s hvis nogle har fået lavet en side, må i meget gerne smide et link også.

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 17:50

Jeg har været moderator på PHPmotion i mange år, og kender folkene bag personligt. Jeg har rodet meget med scriptet og fulgt dets udvikling tæt.

Alle de ting du ønsker kan laves, og det vil faktisk ikke kræve særlig store ændringer. Youtube delen kan du f.eks. hurtigt slå fra.

Da Amino ikke er en support side for PHPmotion, foreslår jeg at du henvender dig til PHPmotion Forum, og hører andre brugere der, hvordan du ændrer div. indstillinger. Der findes mange kompetente folk derinde, som hellere end gerne vil hjælpe dig. Du er osse velkommen til at prøve Freelancer, eller sektionen "Jeg søger et godt tilbud fra dig" her på Amino.

For god ordens skyld, vil jeg sige at PHPmotion ikke må bruges til adult relateret indhold, som du er inde på, og scriptet vil låse sig fast i det tillfælde at det bruges dertil.

Held og lykke, det er et fantastisk media script, som er gratis.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 336
Skrevet kl. 19:28

Mange tak for dit svar og din vejleder.

Og vil lige sige at jeg ikke har tænkt mig at lave en adult side, er bare for at relaterer til noget hehe.

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 20:53

topprospect:

Mange tak for dit svar og din vejleder.

Og vil lige sige at jeg ikke har tænkt mig at lave en adult side, er bare for at relaterer til noget hehe.

Du er velkommen.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)