Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny affiliate website - 3ginternet.dk

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Harrislee
Tilmeldt 29. Nov 09
Indlæg ialt: 230
Fra  Intelligent Web Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

Efter en uges kørsel, har vores nye mobilt bredbånd prissammenlignings website første resultater.

Position 2 i Google med søgeord 3g internet (domænenavnet betyder meget), position 19 med søgeord 3g bredbånd og 24 med søgeord 3g mobilt bredbånd. Vi fik også vores første salg i fredags. Wink Der er selvfølgelig stadigvæk masse af arbejde, men jeg tror, vi går i den rigtige retning.Smile

Hilsen og God mandag til Jer alle sammen!

Nazar

Besøg HowCool.dk - Højhælede sko, Lingeri, Modetøj, Frække Kostumer!

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 13:04

Hej Nazar,

Det er godt at se. Nu må vi se om jeg kan holde førstepladsen ;-)... Men det er lige en kommentar til jeres strategi med "3g"... hvorfor satsede i ikke på 4g søgninger?

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Harrislee
Tilmeldt 29. Nov 09
Indlæg ialt: 230
Fra  Intelligent Web Skrevet kl. 15:14

Hej Casper,

Tak for din kommentar. Vi har allerede et domæne, 4gdanmark.dk, som skal handle om 4G Bredbånd i Danmark. Der er bare ikke opsat en website endnu, men den kommer. 4G bredbånd (WiMax) vil tilbyde meget høj hastighed, og  det er klart, at 3G internettet med sin gennemsnitlige hastighed på ca 2 Mbit/s bliver presset meget, og det vil ske i den nærmeste fremtid. Den satser vi også på, men ville ikke blande 3G og 4G Internet teknologier sammen på en hjemmeside, til at holde det lidt mere overskuelig for brugere. Wink 

Hilsen

Nazar.

Besøg HowCool.dk - Højhælede sko, Lingeri, Modetøj, Frække Kostumer!

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 15:31

Nazar:
Den satser vi også på, men ville ikke blande 3G og 4G Internet teknologier sammen på en hjemmeside, til at holde det lidt mere overskuelig for brugere. Wink 

Det tror jeg også er meget fornuftigt :o)

Jeg kender ikke de forskellige prisplaner endnu, men det virker somom Telia vil gøre op med flatrate pakkerne, som vi kender dem i dag. Sker det, vil udbredelsen af 4G næppe komme til at gå ret hurtig, og så er der stadig masser af potentiale i 3G et stykke tid endnu.

Men kommer 4G ned i en fornuftig pris med en fornuftig fair ussage, kan det gå stærkt. Og så er der ikke meget fremtid i 3G hjemmesider. Men det er jo helt op til operatørerne, hvor hurtigt det skal gå.

Jeg glæder mig i hvert fald til 1. januar. Det bliver nærmest 2 x juleaften på 1 uge :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)