Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud til ejere af blogs om børn

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

Har du en blog om børn, og kunne du godt tænke dig en gæsteblogger i ny og næ, så har du her fundet den rette.

Jeg kan som gæsteblogger tilbyde:
- Min erfaring som far til 2 små piger (det bliver muligt for dig at have informationer på siden om hvordan det er at være far - og ikke kun mor).
- Jeg kan skrive om hvordan det er for fædre når der kommer en lille ny til verden.
- Jeg kan tilføje en mere varieret og anderledes vinkel på din blog, end hvis du kun selv skriver på den.
- Jeg har erfaring med at skrive, blandt andet igennem mit arbejde med Kidznews.dk.
- Jeg kan skrive kommentarer eller klummer til nye ting om børn - kan eventuelt udvikle sig til et samarbejde med min nyhedstjeneste Kidznews.dk (jeg har som regel flere informationer på hånden om de enkelte sager, da jeg har adgang til mere materiale end den almene danske befolkning).

Jeg forventer:
- Jeg må nævne Kidznews.dk med et enkelt link i mine blogindlæg (jeg gør ikke reklame, jeg vil blot komme omkring hvilken baggrund jeg har med børn).
- At du er en seriøs blogger, og opdaterer din blog regelmæssigt.

Om mig:
Jeg hedder Morten Falk Nielsen, er knap 23 år gammel og er ansvarshavende redaktør på Kidznews.dk. Jeg er far til to piger på henholdsvis 22 (Mille) og 3 måneder (Julie). Jeg elsker børn, og selvom jeg ikke selv ønsker flere børn end jeg har i forvejen, så nyder jeg stadig at skrive om dem.

Så er du seriøs og ønsker du et godt og langvarigt samarbejde, så kontakt mig venligst via PM eller på mail: morten -snabela- kidznews dot dk (fjern diverse mærkelige tegn og mellemrum).

Fik jeg i øvrigt sagt at jeg gør det gratis??? Cool

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)