Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Saa fik man lige købt nyt domæne

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra CPH
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Sidder tit og kigger på google-insight eller adwords-keyword search for at finde domæne ideer med lav konkurrence, men relativ højt søgeindex.

Fik pludselig øje på "ideas for website" phrasen, med lav konkurrence og alligevel 44,000 månedlige searches. Kiggede hurtigt om domænet var ledigt, det var det sørge, .com og det hele :)

Link:
ideas for website - Sat op med Wordpress.

Der er endnu ikke rigtig noget info her, men planen er at der kommer et par annoncer på, et par flere artikler og direkte henvisninger til mine andre sites inde for samme niche. (Har et lidt større projekt kørende som jeg håber bliver rigtig godt, og hvis jeg kan lede direkte trafik fra dette nyindkøbte domæne ville det være super!)

SEO Mæssigt vil jeg dog mene jeg har OK chancer for at ramme mine keywords, hvad synes I? Knald eller fald? :)

Billigt logo - Professionelt logodesign

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:12

Nick:

Sidder tit og kigger på google-insight eller adwords-keyword search for at finde domæne ideer med lav konkurrence, men relativ højt søgeindex.

Sry lidt off topic, men hvordan/hvor gør du dette?

mvh

Mark

Fra CPH
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 14:15

Adwords Keywords

https://adwords.google.com/o/Targeting/Explorer?__u=1000000000&__c=1000000000&ideaRequestType=KEYWORD_IDEAS#search.none

Google Insigt

http://www.google.com/insights/search/

:)

Billigt logo - Professionelt logodesign

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:32
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Tak for det. :)

Kan det passe at man kun kan se de 10 første?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)