Hej Amino Jeg mener at vi har en god ide og når først prototypen fungerer vil der med stor sansynlighed kunne tjenes penge på ideen samtidig med at der redes menneskeliv hvilket er en god tanke, Men da ideen ligger ved patent og varemærkestyrelsen så kan jeg ikke sige så meget mere om den konkrete ide, men dog er der laver tegninger og der er også lavet et tilbud på udviklingen, Jeg håber at den rigtige invester dukker op,,,, preben |
Nej, det er jo nok ganske fint beskrevet, ting som beløbsramme, branche og hvad du selv skyder i projektet af økonomi og hvilken risiko du forventer der er ved projektet, hvilken ejerandel du tilbyder og/eller tilbagebetalingsmodel og andre tilsvarende ting er nok ikke noget der kommer en potentiel investor ved.
Jeg er ganske overbevist om at de allerede står i kø får at give dig penge til projektet... !
Der kan forekomme ironi i ovenstående.
Hvis jeg skal være lidt mindre ironisk : Det virker som et ikke synderligt gennemarbejdet koncept når der ikke er nogen mere konkret søgning efter investorer end nogle flyvske tanker og et håb om at den rette investor dukker op..
Der er SÅ mange der håber på at få en lille sum penge fra en investor, eller en større formue at der er kamp om de penge der er til rådighed at en investor altså ikke selv opsøger eventyr som dit når der ikke er givet en skid information om projektet, beløbet eller hvad pengene skal bruges til!