Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskab til Datesite

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Nov 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle Sammen

Jeg har lige nogle ? omkring opstart af regnskab.

Jeg har købt siden handydating.dk og er oprettet med cvr, pbs, og betalingsgate, jeg er oprettet som enkeltmands virksomhed.

Jeg arbejder fuldtid lønmodtager ved siden af datesiden, til regnskab vil jeg bruge SummaSumarium.

Er dette rigtigt:

bilag 1 Jeg indskyder 15,000 fra konto 60500 Ejenkapital status til Bank.

bilag 2 Køb af hjemmeside 10,000 fra Bank til konto 7400 Småanskaffelser k25 eller skal det på 2200 Handydating indkøb k25

bilag 3 Salg af profiler til brugere opgørelse fra pbs 2600,00 fra Konto 1100 Handydating salg s25 til konto bank.

bilag 4 Køb af pressemeddelse 450,00 fra bank til konto 10100 Reklame og anoncer K25

Håber der er nogen der kan svare på disse ?.

Hilsen

HandyDating.dk

Brian Jensen

www.handydating.dk det er her du møder din handymand / handydame.

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Brian, se svar i teksten...

Mange hilsner
Anette

Dato: 07-01-2007 00:45:35 Forfatter:Brian Jensen

Hej Alle Sammen

Jeg har lige nogle ? omkring opstart af regnskab.

Jeg har købt siden handydating.dk og er oprettet med cvr, pbs, og betalingsgate, jeg er oprettet som enkeltmands virksomhed.

Jeg arbejder fuldtid lønmodtager ved siden af datesiden, til regnskab vil jeg bruge SummaSumarium.

Er dette rigtigt:

bilag 1 Jeg indskyder 15,000 fra konto 60500 Ejenkapital status til Bank.

Anette: Ja, det er rigtigt. du kunne også have valgt at bruge 62000 i stedet for egenkapitalkontoen, men dit valg er også helt fint.

bilag 2 Køb af hjemmeside 10,000 fra Bank til konto 7400 Småanskaffelser k25 eller skal det på 2200 Handydating indkøb k25

Anette: Ja, det er helt OK, bogføring er langt hen ad vejen et spørgsmål om stil. Du kunne også have valgt Softwarekontoen. Jeg ville ikke tage det på 2200 Handydating indkøb, der ville jeg have andre ting.

bilag 3 Salg af profiler til brugere opgørelse fra pbs 2600,00 fra Konto 1100 Handydating salg s25 til konto bank.

Anette: Helt korrekt. Du kan se, at banken stemmer løbende, ikkè?

bilag 4 Køb af pressemeddelse 450,00 fra bank til konto 10100 Reklame og anoncer K25

Anette: Det er også helt rigtigt.

Håber der er nogen der kan svare på disse ?.

Hilsen

HandyDating.dk

Brian Jensen

www.handydating.dk det er her du møder din handymand / handydame.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)