Nu har jeg godtnok allerede oprettet et indlæg, vedrørende automag.dk, men det var primært med henblik på nogle SEO-tips. Sagen er netop den, at jeg ikke er specielt imponeret over besøgstallene, på trods af at siden stadig er relativt ny. Derfor vil jeg meget gerne høre hvad I skulle have at sige til siden. Det er en blog, som jeg så ofte som muligt opdaterer med forskelligt stof fra bil-verdenen, for jeg manglede ligesom et sted at kunne nedfælde nogle af de tanker jeg sad (og sidder) med, gennem min store interesse for biler generelt. Er der noget, der kan gøres bedre? Hvad er godt? Og hvad er knapt så godt? Sig frem! |
Feedback på bil-blog - automag.dk
|
Hej. Nej det kan jeg da godt følge dig i. Har jeg egentlig ikke tænkt på før. Må lige se om jeg vil gøre noget med det, og ikke mindst om jeg har de fornødne "PHP-skills" :-) Tak for dit svar! |
Billeder forsiden alt for stort især det første man kan jo ikke se andet uden skal køre nedad skærm . Undersider virker ok , med der er heller ikke det , store startbilledet som gør man næsten tror siden slutter ved billedet vis sider ved en 11 skærm , med skal køre nedad for at se sidens menuen , lidt større har skærm også sikkert et problem for skal køre en del nedad før man kommer til menuen. Ligner meget en wordpress side med er uden rss eller feed , hvad er det lavet i og hvad er muligt i dette CMS ? ved jeg ikke ? |
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Michael, jeg må nok indrømme at jeg kun forstår sådan cirka 20% af dit indlæg. Men det er Wordpress ja, og der er naturligvis også et RSS-feed tilknyttet. |
Jeg tror det Michael prøver at sige er, at du bruger rigtig meget plads på rigtig lidt information. Hvis du ser alle andre "magasiner"s hjemmesider kan du se at de kommunikere meget meget mere ud pr. cm end du gør. Det virker som om at du ubevidst prøver at kompensere for mangel på indhold ved at få det til at fylde mere. Kan forestille mig at det er umuligt at finde rundt på en bærbar skærm da jeg sidder på en 22" og det virker stadig alt alt for stort. |
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
Jeg forstår ikke helt hvad det er jeg får til at "fylde mere". Billedslideren for oven bruger jeg som en form for blikfang. Den er indbygget i det pågældende tema. Den rummer pt. 3 billeder (= 3 indlæg), så det er vel nærmere et forsøg på IKKE at få indholdet til at fylde så meget. Automag er ikke et magasin, men en blog (på trods af navnet). Derfor forsøger jeg ikke at klemme al information sammen i små kategoribokse, som nogle magasiner måske gør. |
Jeg har været igennem en lille periode med selvransagelse, og har på baggrund heraf valgt at sætte Automag op med et nyt design. Bloggen er indrettet lidt mere som et online magasin nu, og jeg har også fra anden side erfaret, at det måske giver en bedre brugeroplevelse. Det håber jeg da! |
Det er en forbedring af dimensioner! Du skal helt sikkert ikke fokusere et minut mere på dit design, få noget godt indhold og du har mig. Lige nu giver Top Gear mig nyheder på Facebook ret tit, kan du komme med federe, bedre nyheder og før dem er jeg helt klart hooked. Jeg håber virkelig på at det lykkedes for dig at skabe et fedt bil-site =) |
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau