Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Finansiering af Aps???

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen René

Rart med en nøgtern og klar holdning til problemstillingen omkring valget af selskabsformer.

Jeg er absolut ikke uenig i dine betragtninger, hvorfor netop udbredelse af kendskabet til de udenlandske selskaber er netop det, som får mange især nystartede til at fravælge denne løsning.

Vi kan også tage hele Smba problematikken, hvor i den grad bliver misinformeret fra både tilhængere og modstandere af den selskabsform, så hele idéen med selskabsformen efterhånden er druknet i Smba's herlighed eller alle de ulykker, som helt sikkert vil ramme de stakkels ejere.

Nej, jeg foretrækker nu en mere konkret vurdering af situationen, baseret på kilder som jeg har tillid til.

Tonny

Fra Odense
Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak til René for nogle højst begavede og nuancerede indlæg til debatten.

Så behøvede jeg ikke at bruge tiden på at skrive de indlægSmile

Til Tonny+Peter: Jeg tror, at jeres indstilling beror på manglende kendskab til ltd-konstruktionen eller hear-say information. Hvis I har en halv time til det, vil jeg hjertens gerne komme forbi og fortælle lidt om konstruktionen.

Jeg mener, at den er et bedre valg for mange iværksættere fremfor et ApS, og jeg tror ikke, at den generelle holdning er så negativ, som I og Mikkel giver udtryk for.

Det er ikke mange måneder siden, at inder stiftede et ApS (on-line), hævede de 80.000 og kig ud købte byggematerialer på kredit og videresolgte dem og rejste hjem til Indien med hele profitten. (PS: Det kunne også være et andet land end Indien). Hvornår tror I, at det ApS bliver lukket? Min pointe er, at man skal ikke stole på et ApS, ltd eller SMBA. Man skal kunne stole på de ansvarlige mennesker bag.

Jens.

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)