Dato: 07-01-2007 09:56:34 Forfatter: den rigtige mk Det kommer an på om du ser Grønland som en del af Europa, ellers er der jo masser af steder at tage med da lande som Holland, Frankrig, England, Spanien og Portugal ejer en del steder i resten af verden
Skulle du selv lave en rejse-beskrivelse med alle lande i Europa, hvilke vil du så tage med?
Alle dem du har samt dem jeg nævnte du manglede og så måske Grønland det ville nok være smart hvis det er til en dansk side.
Og så lige minus Kazahstain.
Men så vi jo igen henne ved hvad for nogle er vigtige og hvad for nogle er ikke, men kommer helt an på dit projekt, du kan jo finde i dag informationer om alle lande.
Men er det feks et projekt hvor folk kan skrive om deres oplevelser fra rejsemål, så ville jeg da helt klart tage mange væk så du ikke ender op med tomme pladser.
Er det bare en side hvor folk lige hurtig kan få et overblik over hvor mange som bor der, hvordan deres flag ser ud og hvad møntfod de har, ja så det bare tage alle med.
osv. det lidt svært at sige noget om når vi ikke rigtig kender dine tanker.
Dato: 07-01-2007 10:03:43 Forfatter: den rigtige mk Alle dem du har samt dem jeg nævnte du manglede og så måske Grønland det ville nok være smart hvis det er til en dansk side.
Og så lige minus Kazahstain.
Men så vi jo igen henne ved hvad for nogle er vigtige og hvad for nogle er ikke, men kommer helt an på dit projekt, du kan jo finde i dag informationer om alle lande.
Men er det feks et projekt hvor folk kan skrive om deres oplevelser fra rejsemål, så ville jeg da helt klart tage mange væk så du ikke ender op med tomme pladser.
Er det bare en side hvor folk lige hurtig kan få et overblik over hvor mange som bor der, hvordan deres flag ser ud og hvad møntfod de har, ja så det bare tage alle med.
osv. det lidt svært at sige noget om når vi ikke rigtig kender dine tanker.
Og så ville jeg dele det op i Wales, Scotland, England og Nord Irland
Når man rejser til disse lande siger man jo ikke jeg skal til United Kingdom, men siger jeg tager til Scotland feks.
Men igen kommer an på hvad du vil.
Jeg vil tro du løber ind i samme problem med disse land som du vil gøre med Danmark, man kan ikke lave en beskrivelse som dækker både Grønland, Færøerne og Danmark. Dog vil jeg nok tro UK har mere tilfældes end vi har med vores lande, men aligevel :-)
Dato: 07-01-2007 10:32:55 Forfatter: den rigtige mk Jeg ville kalde det United Kingdom (UK) Og så ville jeg dele det op i Wales, Scotland, England og Nord Irland
Når man rejser til disse lande siger man jo ikke jeg skal til United Kingdom, men siger jeg tager til Scotland feks.
Men igen kommer an på hvad du vil.
Jeg vil tro du løber ind i samme problem med disse land som du vil gøre med Danmark, man kan ikke lave en beskrivelse som dækker både Grønland, Færøerne og Danmark. Dog vil jeg nok tro UK har mere tilfældes end vi har med vores lande, men aligevel :-)
Hvis jeg så har de 3 lande: Wales, Scotland, England og Nord Irland - Så skal jeg vel ikke også have United Kingdom med, vel?
Nah kommer an på hvordan du vil gøre det. Var det mig så ville jeg kalde det United Kingdom som nævnt før og under United kingdom ville jeg så dele landende op. Det vil sige for lige at skære det ud. Du har et link som hedder United Kingdom, når du trykker på det, så dukker der 4 nye links op som hedder England, Scotland, Wales og N. Irland.
Dato: 07-01-2007 10:41:54 Forfatter: den rigtige mk Nah kommer an på hvordan du vil gøre det. Var det mig så ville jeg kalde det United Kingdom som nævnt før og under United kingdom ville jeg så dele landende op. Det vil sige for lige at skære det ud. Du har et link som hedder United Kingdom, når du trykker på det, så dukker der 4 nye links op som hedder England, Scotland, Wales og N. Irland.
Jeg takker - nu er det godt nok ikke til en hjemmeside, men tror faktisk alligevel jeg vælger at slå det sammen, og kalde det storbritanien, da det passer bedst ind.