Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor mange lande i Europa?

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 06-01-2007 17:11:39
Forfatter: mk
Underligt kan kun se listen i mailen jeg har fået, kan ikke se den her :)

Men Kazahstain er ikke et europæisk land, selvom det er hammer intressant, da det er et af verdens største lande :-)

Og så ville jeg personligt selv tage Færøerne med, på grund af forskellen fra Danmark og så hørte jeg den anden dag i tv at det er blevet et stort rejse mål for danskere, hvis altså siden er til danskere :-)

Ellers er de fleste lande der jo :-)

Mærkeligt, men nu virker det... Kazahstan er ellers med her: http://da.wikipedia.org/wiki/Europa

// Jesper Skov

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 17:41
Dato: 06-01-2007 17:20:43 Forfatter: Jesper Skov
Dato: 06-01-2007 17:11:39 Forfatter: mk Underligt kan kun se listen i mailen jeg har fået, kan ikke se den her :)

Men Kazahstain er ikke et europæisk land, selvom det er hammer intressant, da det er et af verdens største lande :-)

Og så ville jeg personligt selv tage Færøerne med, på grund af forskellen fra Danmark og så hørte jeg den anden dag i tv at det er blevet et stort rejse mål for danskere, hvis altså siden er til danskere :-)

Ellers er de fleste lande der jo :-)

Mærkeligt, men nu virker det... Kazahstan er ellers med her: http://da.wikipedia.org/wiki/Europa

Nu er det jo almindelige mennesker som skriver inde på wiki, derfor kan du ikke altid være helt sikker på oplysningerne.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 17:44
Jeg er heller ikke 100% men jeg vil blive meget forbavset hvis det er under Europa. På jobbet der hører det til Asien ihvertfal, vores salgskontor derude.

Jeg ved godt at feks når der bliver spillet fodbold så spiller de med den europæiske tunering men det skal man ikke lade sig afskrække af det gør israel feks også.

Men tjek det lige op for at være helt sikker.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Fra  Userturn Skrevet kl. 21:10
Hvis jeg skulle lave en rejse-beskrivelse af lande i Europa. Vil denne liste så være tilfredsstillende:
1. Albanien
2. Andorra
3. Belgien
4. Bosnien-Hercegovina
5. Bulgarien
6. Cypern
7. Danmark
8. Estland
9. Finland
10. Frankrig
11. Grækenland
12. Nederland
13. Hviderusland
14. Irland
15. Island
16. Italien
17. Kasakhstan
18. Kroatien
19. Letland
20. Liechtenstein
21. Litauen
22. Luxembourg
23. Makedonien
24. Malta
25. Moldova
26. Monaco
27. Montenegro
28. Norge
29. Polen
30. Portugal
31. Rumænien
32. Rusland
33. San Marino
34. Schweiz
35. Serbien
36. Slovakiet
37. Slovenien
38. Spanien
39. Storbritannien
40. Sverige
41. Tjekkiet
42. Tyrkiet
43. Tyskland
44. Ukraine
45. Ungarn
46. Vatikanstaten
47. Østrig

Vi starter lige på en næsten frisk. Har lidt svært ved at overskue de andre indlæg med forslag, mangler, tilføjelser osv.. Men har i kommentarer, forslag, forbedringer eller rettelser - så kom gerne med den til denne liste. Ser frem til at høre fra jer, tak ;-)

// Jesper Skov

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 21:14
Det skulle nok kunne tilfredsstille alle. Så ja det er en fin liste.
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Skrevet kl. 23:05
Det sku også en gang mund vand for så lidt, du ender op med alle lande aligevel, så det krævede vel bare du havde fundet linket inden du spurgte herinde
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Fra  Userturn Skrevet kl. 08:15
Dato: 06-01-2007 23:04:49
Forfatter: den rigtige mk
Det sku også en gang mund vand for så lidt, du ender op med alle lande aligevel, så det krævede vel bare du havde fundet linket inden du spurgte herinde

Slet ikke forstået?

// Jesper Skov

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Skrevet kl. 09:47
Mener bare du spørger om landende i Europa, du finder så et link som viser hvor mange der er, du spørger om hvad lande du skal tage med, men ender op med at tage alle dem på listen.

Så ville det da være nemmere bare at havde fundet den liste, der jo ikke noget spørgsmål i din tråd, da du havde fundet svaret inden du postede her :-)

De eneste du mangler er Færøerne, Gilbratar og så få delt Storbritanien op.

Du ville kunne finde mange lande i den liste som ikke er ret meget besøgt, men det klart at have alle med ville være optimalt, men så vi igen der at der faktisk ingen spørgsmål er i din tråd ;-)

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Fra  Userturn Skrevet kl. 09:51
Dato: 07-01-2007 09:47:06
Forfatter: den rigtige mk
Mener bare du spørger om landende i Europa, du finder så et link som viser hvor mange der er, du spørger om hvad lande du skal tage med, men ender op med at tage alle dem på listen.

Så ville det da være nemmere bare at havde fundet den liste, der jo ikke noget spørgsmål i din tråd, da du havde fundet svaret inden du postede her :-)

De eneste du mangler er Færøerne, Gilbratar og så få delt Storbritanien op.

Du ville kunne finde mange lande i den liste som ikke er ret meget besøgt, men det klart at have alle med ville være optimalt, men så vi igen der at der faktisk ingen spørgsmål er i din tråd ;-)

Det er jo hele pointen. Jeg var ikek klar over vhor mange lande jeg skulle tage med. Nu skriver du selv: "De eneste du mangler er Færøerne, Gilbratar og så få delt Storbritanien op."?

Hvad så med Grønland osv osv, altså de mange små lande i landende?

// Jesper Skov

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Skrevet kl. 09:57
Det kommer an på om du ser Grønland som en del af Europa, ellers er der jo masser af steder at tage med da lande som Holland, Frankrig, England, Spanien og Portugal ejer en del steder i resten af verden
Side 2 ud af 3 (28 indlæg)