Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny Iværksætter

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 23. Aug 06
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Ud over en fin hjemmeside er der også en rigtig god service hos Christina, har fået mail her kl 21.30 til aften med et billedet af en anden madkasse der ikke var på hjemmesiden.

God service, en ordre på 2 madkasser er lige røget af sted.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 22:34
Ganske kort herfra:

Lækkert design, som virker meget roligt og indbyder til man 'shopper' videre.
Dog ville jeg omgående rette siden til så det ikke er nødvendigt at oprette sig som bruge for at bruge sine penge :-)

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 22:50
Rigtig flot side og nogle rigtig flotte produkter.

Vil ikke gentage de andre, men faldt lige over denne lille bitte fejl, bare til info:

Velkommen til madkaserne.dk

Christina Enemark

Der mangler et S

Tilmeldt 14. Mar 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:18
Hej Christina

Rigtig flot side. foruden noget af det som de andre har nævnt vil jeg blot tilføje at jeg finder det svært at komme tilbage til din forside når man først er begyndt at kigge på varerne.. måske blot en sær ting

Held og lykke med det hele - det er helt sikkert at de børn jeg engang får skal have en af dine madkasser :)

Søren Walentin

Tilmeldt 29. Jul 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:17
Hej Christina.

Jeg er ny her på siden og overvejer at åbne en webshop. Synes godt om din webshop. Hvilken udbyder har du brugt der.

På forhånd tak.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 11:07
Nu kan jeg naturligvis ikke svare på Christinas vejne, men efter lidt rodet rundt i koderne på hendes shop ser det med 95% sikkerhed ud til at den er bygget på open source systemet oscommerce.

Men dette shopsystem, som er gratis i sin grundform, er benyttet af rigtig mange shopleverandører, så hvem hun præcist har benyttet tør jeg ikke svare på.
Side 2 ud af 2 (16 indlæg)