Hej Alle Jeg er Ny her på Amino. Jeg hedder Christina Enemark er 33 år og mor til to drenge og mit nye firma www.madkasserne.dk Jeg har netop startet en web butik der hedder www.madkasserne.dk som kun sølger madkasse relaterede ting. Det er første gang at jeg er selvstændig så der er jo en masse ting som man skal ha styr på. Det er ben hårdt arbejde men det er også helt vildt fedt. Jeg håber at jeg kan gøre god brug af alle jer på Amino ig at jeg måske også kan hjælpe jer. Jeg glæder mig til at lærer hjemmesiden amino at kende. Hej fra Christina |
Ny Iværksætter
Jeg kan ikke lade være med at komme med et par indspark til din side. Først og fremmest: Den er rigtig, rigtig pæn og gennemført! Billederne er gode, farverne er lækre og design og opbygning virker konsekvent pænt og gennemtænkt. Skønt at se! :) Et par forslag: Du har en sprogvælger i toppen, hvor man kan vælge mellem dansk og... dansk. :) Det virker lidt mærkeligt. Jeg kan ikke finde information om fragtpriser, hvilket for mig et ret vigtig information. Skal jeg rent faktisk igennem en ordre for at kunne finde ud af hvad det hele kommer til at koste mig? :) Og apropos at gennemføre en ordre: Hvorfor skal jeg oprette mig som bruger? Det er et klassisk problem for webshops, og mit indtryk er, at man mister mange potentielle kunder på det. Gør det så simpelt som muligt at bruge penge, at skulle oprette en konto m.v. skræmmer potentielle kunder væk. Specielt hvis de bare leder efter en fragtpris. ;) |
Et tillykke skal der hverfald også lyde herfra, det er en rigtig flot shop du har fået banket op :) Jeg synes på den ene side forsiden er rigtig flot og giver gode inputs til hvad man kan finde på siden og samtidigt en smule inspiration til impulskøbs mennesker. På den anden side er jeg lidt irriteret over jeg ikke kan trykke på billederne og derved kommer til at købe det produkt jeg trykker på, jeg kan ikke blive helt enig med mig selv om jeg ville fortrække at starte direkte på produkt siden, men nu er jeg heller ikke den største expert på det område, men selve teksten og billedet i sig selv for mig som står og mangler en madkasse er måske en smule lige gyldigt. Måske ville jeg også smide mit navn ind under kontakt info, men det er nok også en mindre bi-ting :) Anyways alt i alt en rigtig flot side! |
Hej Christina, og tillykke med det fede liv som selvstændig... ![]() Jeg synes din shop "overall" er rigtig god... En ting som jeg ville gøre meget ud af at fortælle er din faste fragtpris på kr. 25,- og smide dit CVR-nummer ind på "Om Mig" siden. En ting mere, som jeg mangler er en "opret mig" punkt, som nok først kommer, når jeg har valgt et produkt..? For en login-side lægger samtidigt op til at jeg efter et køb kan se f.eks ordrestatus osv. Og som der også er nævnt før, tror jeg du kan få nogle "impuls-køb" ved at lave en quick-køb, så det ikke er påtvungen at oprette sig. Lige et par ting herfra... /PBL |
HEj Nu har jeg været inde og tjekke din hjemmeside, og jeg synes den er rigtig flot, (synes de små mad-tasker er rigtige flotte ![]() Nogle af tingene ville jeg også gerne vide hvordan så ud indeni, bl.a og der er rum-deler mm. (ved tilfældig at der er nogle der er). Smart med de frugtposer, men synes de er dyre, indtil man klikker og finder ud af at det er for 10stk., men det ville måske afskrække inden de tjekker menuen. og ligeså når der står 10 stk frugtposer for 89. Bare nogle tanker. held og lykke med salget. Vh. Leeng |
Hej Christina lækker side du har. To små indvendinger som kunde - kan man ikke se hvordan kasserne ser ud indeni? Det er måske kun lunsh break der er inddelt? Og har du ikke nogle forklæder med ærmer? Min datter får altid grisset sine ærmer, selom jeg smørger dem op! Må jeg spørge hvilket firma du har siden hos, eller har du lavet den selv fra bunden? Ikke fordi jeg har tænkt mig at konkurrere med dig, jeg er selv ved at få produceret noget børnelegetøj, som jeg lidt går og overvejer at få solgt over nettet. Hvor meget betaler du i måneden for at have sådan en webshop? Tænker på hvor meget der skal sælges for, før det kan betale sig (ved godt det afhænger af fortjenesten). Hilsen Kristine |
Men der er et par ting jeg savner:
Men som sagt - generelt et dejligt og appetitvækkende design. |
Super flot side, og som mange andre siger: At man skal være "medlem" inden man kan handle er en stor fejl !Fragtpriserne skal mere frem i lyset Få tips færdig, en hjemmeside der ikke er færdig, er ikke professionel. Igen... en super flot gennemført hjemmeside, som jeg bare er faldet for ![]() På trods af medlems politiken har du fanget mig, jeg skal have bestilt en Cars madkasse til min søn, han er besat af den bil og har nærmest alt med den. Men inden jeg bestiller vil jeg lige høre om der er lavet en tilsvarene drikkeflaske??? Har set man kan få en i plast, men vil gerne havde den i metal og samme look som madkassen P.S sidder og griner lidt over den der banan beskytter, har den EU standard krumning. ![]() |
Tak for kritikken det er rigtig godt for mig og jeg er virkelig glad for den i har alle ret og jeg arbejder på det. Ja fuld EU standard på krumningen Desværre kan ikke få Cars metallic drikkedunk, men man kan købe en rød sigg drikkedunk som passer flot til. Jeg har et stk. cars model tilbage som ikke er på nettet fordi det er den sidste. Sender dig lige et billede af den. Den er drøn flot J Som sagt så arbejder jeg meget på siden, men det med at skulle være medlem er ikke noget jeg selv kan klare og derfor går der lidt tid inden det bliver ændret, men jeg arbejder på det. Hilsener fra Christina |
Hej Christina Du må meget gerne sende det billedet til mig hg@navitrust.dk |