......for mig til en billig penge. Jeg skal opstarte et nyt firma og skal have en hjemmeside, nyt logo, nyt design af tryksager......................jeg vil gerne have et fast samarbejde med en person da jeg har brug for løbende assistance...... Jeg har en masse ideer selv, men søger en som er seriøs/proff og er iderig. Jeg bor i Hvidovre, så det skal ikke være for langt væk.... Venlig hilsen Lotus |
Nogen her som kan lave en ny hjemmeside......
|
Hej Lotus, Det kan vi hjælpe med i vores servicebutik A4 BOKSEN på Roskildevej 303B i Rødovre - du er meget velkommen til at kigge forbi. Vi har også rigtig gode priser på logo, visitkort, brochurer etc. :-) Jeg er har ansvaret for vores produktion af hjemmesider, men jeg er ikke altid i butikken, så ring gerne inden og aftal et tidspunkt. God weekend! |
Du er meget velkommen til at kontakte mig i løbet af dagen eller senere på både mail og telefon. Hvis det ønskes, kan du se nogle af mine referencer her . Jeg er til at få fat i stort set døgnets 24-timer, og gør mit allerbedste for at levere et tilfredsstillende produkt til den allerbedste service og pris. Vil se frem til at høre fra dig :). |
Hej Lotus, Du er velkommen til at kontakte mig på trofo@trofo.dk Mine priser og referencer kan du se på www.trofo.dk Derudover er jeg også bosat i Hvidovre, så jeg er ikke så langt fra dig ;-) |
|
Hej Michael Du kan se meget mere på min hjemmeside: www.visualangels.dk Grafisk design til internet og tryk |
Prøv www.graphia.net de er rigtig gode til tryksager samt web. |
Hej, Måske kan jeg hjælpe? Se: www.viart.dk og www.viart.dk/portfolio.html . Med venlig hilsen Anelia |