Håber meget nogen kan hjælpe - har lovet min søn hertil aften og lave min gamle dell latitude om til hans egen laptop - hertil var det meningen at jeg ville gendanne fabriks indstillinger - således at mange af de programmer jeg har installeret i tidens løb skulle rulles af.
Nogen der kan hjælpe til dette - den skal stort set bare stå rå tilbage med windows XP
Håber i kan hjælpe mig - så kender jeg en der bliver glad, og en som vil føle sig mindre presset - man vil jo så nødig skuffe de små :)
Ved godt det ikke er vel set og bumpe så hurtigt - men min 5-årige søn presser sin far rimelig meget ;) - håber der er nogen der kan trylle en opskrift frem - vil gerne stå med en pc, kun med xp på uden alle mulige programmer fra fortiden :)
Håber i kan hjælpe en far med at gøre sin søn glad ;)
Du skal se, om du kan finde en restore/recovery DVD til maskinen. Med lidt held ligger den i gemmerne et eller andet sted. Hvis du har det, er det blot at proppe den i, genstarte og starte op på denne DVD, og så følge instruktionerne på skærmen.
Hvis du ikke kan finde den, kan det godt blive lidt kompliceret, da en "standard" XP CD typisk ikke har de drivere, der skal til for at du kan installere XP på den.
Hvilken model er det specifikt? Dell Latitude, men hvilket nummer?