Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der har erfaring med at være en affiliate ?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa alle Amino'er

Jeg har de sidste 14 dage beskæftiget mig som en affiliate. Ved ikke om det har en anden betegnelse ? Jeg er newbie på området, men har tilmeldt mig en Klub som har rigtig mange værktøjer til udførelsen af arbejdet. Tips og Tricks, Video Tutorials - trin for trin undervisning og et tons af pdf filer med endnu mere information. Og det tager noget tid at komme igennem.

Jeg har oprettet 2 "annoncer" for annoncører - og der er da også kommet en ok fortjeneste ind på det. Men jeg er sku nysgerrig efter at vide om der er andre der har haft succes med det ? eller måske det modsatte.

Jeg har tilmeldt mig her : www.maverickmoneymakersboard.com - da det efter hvad jeg kunne se, var der de bedste værktøjer var tilgængelige for en meget lille sum penge.

Men jeg er rigtig spændt på om der er andre herinde som har erfaringer ?

Morten

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 19:44

Har aldrig betalt mig til information omkring affiliate, men hvis du mener "klubben" kan hjælpe dig, og du har tjent penge foreløbig, så er det vel bare at fortsætte med det? 

Jeg får min viden ved at læse en hulens masse forums og så prøve en masse mærkelige ting som mit hovede fortæller mig kan virke - og engang imellem så gør det! De store affiliate guldgrupper er gemt der hvor man gør noget de færreste gør. 

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 19:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ah fedt... du har bare et skjult affiliate link og reklamerer for dig selv... kæft jeg koger jeg faldt i den. 

Tak for reklamen

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:58
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jesper

Tak for dit indlæg.

For det første, er jeg ny inden for dette her. Og ja, der er Affiliate link på den Klub jeg er medlem af, det er jo en del af det at være Affiliater. Og hvis andre har lyst til at gøre det samme, hvorfor skulle det så ikke være mig der fik den fortjeneste ?

Det er op til folk selv at vurdere hvad de har lyst til? Og der er ingen tvang ! - og hvis jeg ikke troede på det ville jeg heller ikke gøre det.

Men mit indlæg er oprigtigt - Jeg vil gerne høre fra andre hvad deres erfaringer er ? Det er sundt med inputs fra andre der har prøvet noget af det samme, eller overvejer det. Det er umiddelbart hvad dette forum er til for ? så vidt jeg er orienteret ?

Man skal starte et sted, og de mennesker man får kontakt med undervejs kan være med til at bestemme retningen.

Morten

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 20:06

addingadds:

For det første, er jeg ny inden for dette her. Og ja, der er Affiliate link på den Klub jeg er medlem af, det er jo en del af det at være Affiliater. Og hvis andre har lyst til at gøre det samme, hvorfor skulle det så ikke være mig der fik den fortjeneste ?

Fordi det IKKE er tilladt på Amino.

Med venlig hilsen
Bastian

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:10

Hej Bastian

Det beklager jeg. Kan der rettes i det indlæg jeg har lavet, eller skal det slettes ?

Morten

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 20:12

addingadds:

Hej Bastian

Det beklager jeg. Kan der rettes i det indlæg jeg har lavet, eller skal det slettes ?

Morten

Hvis du trykker på knappen "mere" kan du rette dit indlæg.

Med venlig hilsen

Bastian

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 20:14

Jeg kan simpelthen ikke gennemskue meningen med den side, men faldt lidt over det her:

addingadds:
Jeg har tilmeldt mig her : www.xxxxxxxxxx.com - da det efter hvad jeg kunne se, var der de bedste værktøjer var tilgængelige for en meget lille sum penge.

Hvis jeg ikke er helt galt på den, er det din side.

Vil du have at vi skal melde os til under dig i en form for pyramide, eller hvad skal man derinde? Der er for meget tekst til at jeg har ville pløje mig igennem det, Jeg kunne bare se en form for MLM tabel i bunden, og den kender jeg da :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:15

hmmmmm - den mulighed får jeg ikke når jeg trykker på "mere"

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:20

Ja, der er meget tekst og video, og jeg har pløjet mig igennem den.

Der ligger en masse værktøjer og ide bøger til online Affiliate programmer. Altså guider til hvordan man kan gøre. Og det var det der fangede mig. Jeg fandt så ud af at man også kunne "reklamere" for den, som en Affiliater, og det gør jeg så også. Jeg har tjent det jeg har brugt på det ind igen, så helt hen i vejret er det vel ikke.

Men nej et MLM system mener jeg ikke det er, men det afhænger vel af øjet der ser. Tabellen viser også at der er nogle produkter hvor du får betaling hver måned, da det ikke kun er engangskøb. Men tallene holder jeg mig ikke til, for de beløb er så store at det må være løgn ... eller tæt på. Men en lille ekstra indtægt og en masse viden synes jeg er ok.

Morten

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)