Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PBS tryner iværksætter

Side 5 ud af 7 (67 indlæg)
Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:

Martin T:
Selv om det naturligvis vil vaere en sejr hvis sagen bliver droppet inden en afgoerelse, vil det paa sin vis ogsaa vaere lidt uheldigt at der saa stadig ikke er nogle afgoerelse om hvorvidt domaner som er i brug kan overtages.

Er det ikke en lidt "billig" udtalelse, når det ikke er dit eget domæne der er i spil? jeg kan godt følge din interesse i sådan en afgørelse. den er der sikker mange der gerne vil have, men har du ikke et domæne vi kunne bruge i denne gambling? 

Nu mente jeg ikke at de ikke skulle goere det. Jeg vare mere nyskerig efter om det var en del af planen.

Qr-marketing med mobil optimerede hjemmesider.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Føj PBS siger jeg bare...

Tilmeldt 25. Dec 05
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse:
De dropper Nets.dk

Det er svært ikke at erstatte "misforståelser" med "dårlig omtale", når man læser Søren Winges udtalelser.

Fra København
Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle.

Det er fantastisk at se så stor en support til sagen og første omgang er nu overstået. PBS har trukekt sig fra sagen grundet den dårlige omtale, men vi har dags dato, sammen med Prosa - udsendt et nyhedsbrev som informerer om situationen.

Status er lige nu at Sten 'Nets' Axelsen - stadig ikke har garanti for at PBS ikke bare genoptager sagen som de endnu ikke har trukket tilbage fra Klagenævnet for Domænenavne. Så indtil Sten har på skrift at de ikke ønsker at anvende hans domæne, står vi stadig på skråplan.

Og en kedelig situation lige nu er at vi desværre ikke får en dom på PBS's manglende ret til at få domænet og således er vi mindre erhvervsdrivende stadig i en gråzone - næste gang nogen ønsker at overtage dit domæne .. :)

Læs evt. mere hér:
Divendo indlæg: http://www.divendo.dk/nyheder/faelleskab-gaar-ind-i-domaenestrid-om-nets-dk/
Prosa pressemeddelelse: http://www.prosa.dk/aktuelt/nyhed/artikel/fagforbund-gaar-ind-i-domaenestrid/

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Divendo:
Og en kedelig situation lige nu er at vi desværre ikke får en dom på PBS's manglende ret til at få domænet og således er vi mindre erhvervsdrivende stadig i en gråzone - næste gang nogen ønsker at overtage dit domæne .. :)

Det er sindsygt det der/ her!!! Jeg håber for alles skyld (Sten & os mindre erhvervsdrivende) at der kommer noget godt ud af denne sag.

Følger ihærdigt med......

// Henrik Brændgaard

Videofabrikken.dk Video- produktion, optimering og rådgivning 

Fra Zug, Schweiz
Tilmeldt 27. Jul 08
Indlæg ialt: 135
Fra  GoSocial ApS Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan!!

GoSocial.dk - Ingen luftkasteller og tom snak - effektiv eksekvering på de sociale medier.
Europas største annoncør på Facebook i 2010.

Fra Dragør
Tilmeldt 11. Jul 08
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Venner

Jeg havde en kammerat i folkeskolen som syntes det var sjovt at lege med lidt hjemmeside. Han havde købt domænet RedZone.dk da han mente det lød fedt.

Et par år efter han havde købt domænet og brugt det til hygge hjemmesider og forums blev han kontaktet af et IT firma som ønskede af købe domænet for 3 kasser øl. Han endte med at sælge det for noget i omegnen af 15.000,- plus 3 kasser øl.

Det viste sig nemlig derefter at en større producent af Cola havde lavet en færdig kampagne med konkurrencer som gik på domænet "RedZone", mange kan sikkert huske det fra det meget let genkendelige flasker de solgte dengang tilbage i 90'erne med link til hjemmesiden og konkurrencekode på etiketterne. :-)

Det viser at man nogle gange kan rende ind i et tilfældigt, men heldigt domæne salg.

Mvh-

Daniel Holsko

Vanilla sound & Light Production | Udlejning af Lyd, Lys & AV udstyr!

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havde selv en sag kørende med TDC for år tilbage hvor jeg ejede 2 domæner, tdconline.dk og tdc-online.dk dem ville tdc have og for at gøre en meeeeget lang historie kort endte det også med at de fik dem, jeg var også i fogedretten etc. etc.

Så kan godt forstå Sten og syntes det er fedt hvis han kan beholde det, men jeg tror desværre ikke sagen ender her, PBS afventer bare næste træk tror jeg.

Best regards

Fra Herning
Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Divendo:

Kære alle.

Det er fantastisk at se så stor en support til sagen og første omgang er nu overstået. PBS har trukekt sig fra sagen grundet den dårlige omtale, men vi har dags dato, sammen med Prosa - udsendt et nyhedsbrev som informerer om situationen.

Status er lige nu at Sten 'Nets' Axelsen - stadig ikke har garanti for at PBS ikke bare genoptager sagen som de endnu ikke har trukket tilbage fra Klagenævnet for Domænenavne. Så indtil Sten har på skrift at de ikke ønsker at anvende hans domæne, står vi stadig på skråplan.

Og en kedelig situation lige nu er at vi desværre ikke får en dom på PBS's manglende ret til at få domænet og således er vi mindre erhvervsdrivende stadig i en gråzone - næste gang nogen ønsker at overtage dit domæne .. :)

Læs evt. mere hér:
Divendo indlæg: http://www.divendo.dk/nyheder/faelleskab-gaar-ind-i-domaenestrid-om-nets-dk/
Prosa pressemeddelelse: http://www.prosa.dk/aktuelt/nyhed/artikel/fagforbund-gaar-ind-i-domaenestrid/

Hvad afholder jer fra at kommet PBS i forkøbet og starte en sag der kan forhindre dem i at gøre forsøget igen uden en økonomisk tilkendegivelse til Sten hvis det er.

 

Side 5 ud af 7 (67 indlæg)