Jeg har en idé til en affiliate hjemmeside, og kan også sagtens finde en vejledning: Køb et domæne og opret en hjemmeside. Domænet er købt, men hvordan håndterer jeg hjemmesiden? Er det ok at købe en færdig skabelon, eller er jeg nødt til at få den kodet fra bunden? Hvis jeg vælger at købe en færdig skabelon, er der så noget, jeg skal være opmærksom på? Jeg har leget lidt med www.brick.com hvilket i virkeligheden fint opfylder mit behov, men er det godt nok - i betydningen proffesionelt nok? Der er jo ingen grund til at starte et forkert sted. Mvh Maria |
Hej Maria
Jeg har ikke selv prøvet at starte op med mit eget eller egne produkter, som så efterfølgende skal sælges via affiliate. Jeg har derimod prøvet, og gør det endnu, at være den som sælger ved at være affiliate.
Jeg har fundet en side som gør det "nemt" at få en opstarts kapital, så man evt. efterfølgende selv kan føre sin drøm videre, og opbygge det der skal til.
Den klub jeg er blevet medlem af, har så mange Tutorials videoer og PDF filer, at man få så meget viden om hvordan tingene foregår, at det næsten vil være synd ikke at starte der. Det giver virkelig en baggrundsviden for hvor omfangsrigt det hele er.
Der er selvfølgelig altid dem som mener de har tjent millioner på det ... og det er da også muligt at der er det, men jeg ser det som en forretning jeg skal leve af, og i forhold til hvor meget man ellers kan knokle for at få en forretning op at stå, så kan det her klares udelukkende fra en computer - når du har tid.
Jo flere timer man ligger i det, jo større succes. Så man skal ikke forvente at bruge en time og så kører det derud af. Jeg brugte en uge på at se alle de videoer og læse alle de pdf filer der har været tilgængelige, og jeg er blevet rigtig meget klogere på alt ! Der er virkelig som før nævnt, mange tips og tricks at lære.
Man kommer også bagved alt om google AdWords, hvordan det virker og hvor mange forskellige områder man kan markedsføre sig på med AdWords, så man kommer ud til dem der er ens kommende kunder.
Ja, og meget meget mere. Jeg er blevet rigtig meget begejstret for det.
Men hvad har du tænkt dig at sælge ? Er det noget du har på tegnebrættet eller er det tæt på at du er klar ?
Morten