Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside til affiliate

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en idé til en affiliate hjemmeside, og kan også sagtens finde en vejledning: Køb et domæne og opret en hjemmeside. Domænet er købt, men hvordan håndterer jeg hjemmesiden? Er det ok at købe en færdig skabelon, eller er jeg nødt til at få den kodet fra bunden?

Hvis jeg vælger at købe en færdig skabelon, er der så noget, jeg skal være opmærksom på? Jeg har leget lidt med www.brick.com hvilket i virkeligheden fint opfylder mit behov, men er det godt nok - i betydningen proffesionelt nok? Der er jo ingen grund til at starte et forkert sted.

Mvh Maria

Certificeret C5 forhandler. http://www.nordsoft.dk 

Sig du har set mig på Amino, og vi giver 10% rabat på timeprisen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:16

Hej Maria

Jeg har ikke selv prøvet at starte op med mit eget eller egne produkter, som så efterfølgende skal sælges via affiliate. Jeg har derimod prøvet, og gør det endnu, at være den som sælger ved at være affiliate.

Jeg har fundet en side som gør det "nemt" at få en opstarts kapital, så man evt. efterfølgende selv kan føre sin drøm videre, og opbygge det der skal til.

Den klub jeg er blevet medlem af, har så mange Tutorials videoer og PDF filer, at man få så meget viden om hvordan tingene foregår, at det næsten vil være synd ikke at starte der. Det giver virkelig en baggrundsviden for hvor omfangsrigt det hele er.

Der er selvfølgelig altid dem som mener de har tjent millioner på det ... og det er da også muligt at der er det, men jeg ser det som en forretning jeg skal leve af, og i forhold til hvor meget man ellers kan knokle for at få en forretning op at stå, så kan det her klares udelukkende fra en computer - når du har tid.

Jo flere timer man ligger i det, jo større succes. Så man skal ikke forvente at bruge en time og så kører det derud af. Jeg brugte en uge på at se alle de videoer og læse alle de pdf filer der har været tilgængelige, og jeg er blevet rigtig meget klogere på alt ! Der er virkelig som før nævnt, mange tips og tricks at lære.

Man kommer også bagved alt om google AdWords, hvordan det virker og hvor mange forskellige områder man kan markedsføre sig på med AdWords, så man kommer ud til dem der er ens kommende kunder.

Ja, og meget meget mere. Jeg er blevet rigtig meget begejstret for det.

Men hvad har du tænkt dig at sælge ? Er det noget du har på tegnebrættet eller er det tæt på at du er klar ?

Morten

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 18:40

Maria Frederiksen:

Jeg har en idé til en affiliate hjemmeside, og kan også sagtens finde en vejledning: Køb et domæne og opret en hjemmeside. Domænet er købt, men hvordan håndterer jeg hjemmesiden? Er det ok at købe en færdig skabelon, eller er jeg nødt til at få den kodet fra bunden?

Hvis jeg vælger at købe en færdig skabelon, er der så noget, jeg skal være opmærksom på? Jeg har leget lidt med www.brick.com hvilket i virkeligheden fint opfylder mit behov, men er det godt nok - i betydningen proffesionelt nok? Der er jo ingen grund til at starte et forkert sted.

Mvh Maria

Hej Maria

Er det ikke bricksite.com du mener?
Det er som sådan ok, men ikke hvad jeg ville forbinde med professionelt.

Jeg tror du skal kigge nærmere på Wordpress.

Wordpress giver rigtigt mange muligheder for opsætning med forskellige temaer og diverse plugins.

Prøv at kigge på http://wordpress.org og det danske Wordpress forum på http://wordpress.dk/

Mvh. Ken

Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 08:55

Og det kan en, der ikke aner noget som helst om hjemmesider finde ud af at bruge/sætte op? Med andre ord, skal jeg selv bruge min tid p det, eller er det bedre at betale sig fra det hos en, der ved hvad han foretager sig?

Mvh Maria

Certificeret C5 forhandler. http://www.nordsoft.dk 

Sig du har set mig på Amino, og vi giver 10% rabat på timeprisen.

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 09:10

WordPress er virkelig nemt, og alle kan finde ud af det!

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 14:22

Hvis det skal være nemt, så skal du vælge Sitemagic CMS - der kan WordPress ikke følge med. Til gengæld er der rigtig mange udvidelser til Wordpress, hvor der endnu ikke er så mange til Sitemagic CMS - men døm selv.

Kig forbi http://sitemagic.dk - der er adgang til en demo fra menuen i toppen.
Hjælpen er altid lige ved hånden på http://cms-guide.dk

Held og lykke

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 05:37

Maria Frederiksen:

Og det kan en, der ikke aner noget som helst om hjemmesider finde ud af at bruge/sætte op? Med andre ord, skal jeg selv bruge min tid p det, eller er det bedre at betale sig fra det hos en, der ved hvad han foretager sig?

Mvh Maria

Du kan sagtens håndtere Wordpress selv.

Se min oversigt over hjemmesideløsninger, og vælg så et webhotel med 1-klik installation. Dermed kan du lynhurtigt installere Wordpress, uden at skulle have en masse teknisk kunnen.

Når Wordpress er installeret, så er det super let at skrive indlæg, samt søge efter plugins og skabeloner. Der kan naturligvis sagtens være en masse spørgsmål til brugen af Wordpress, men du finder masser af hjælp via google, og Aminoerne er også altid flinke til at hjælpe :-)

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 15:29

Erik, jeg er ikke enig.

Wordpress er som udgangspunkt sat op som en blog. Du skal finde ud af at oprette en menu til indholdssiderne, du skal have deaktiveret alle widgets i side-baren og skjult den vha. CSS, og WordPress kræver kendskab til databaser - for lige at nævne nogle få forhindringer som en begynder skal igennem. Det sidste slipper du naturligvis for med en 1-kliks-installations, men der er sikkert mange andre små finurligheder.

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 19:14

Jimmy Thomsen:

Wordpress er som udgangspunkt sat op som en blog. Du skal finde ud af at oprette en menu til indholdssiderne, du skal have deaktiveret alle widgets i side-baren og skjult den vha. CSS, og WordPress kræver kendskab til databaser - for lige at nævne nogle få forhindringer som en begynder skal igennem. Det sidste slipper du naturligvis for med en 1-kliks-installations, men der er sikkert mange andre små finurligheder.

Du har delvist ret i noget af det du siger. Der findes jo mange måder at drive hjemmesider på, og trådstarter har jo ikke nævnt noget om, at siden ikke skal køre som en blog. Du kan sagtens tjene penge via affiliate med en blog.

Som du selv nævner, så er det ikke nødvendigt med kendskab til databaser, hvis man benytter en 1-klik installation. Det andet har du fuldstændig ret i, hvis man vil opbygge siden på den måde. Men som jeg også nævner i mit indlæg, så er der masser af hjælp at hente ved at søge på google, eller spørge på amino.

Som helt nybegynder skal man kun forvente at kunne de mest basale egenskaber som f.eks. at skrive blogindlæg. Men ønsker man at gøre andre ting, så er det jo bare med at prøve sig frem, bruge en masse tid på det, samt at google sig frem til løsninger, da der sandsynligvis er mange andre personer der har stået i samme situation med samme behov.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)