Nicolaj B. Müllertz
Jonas Donbæk
Mange tak :D
Mikkel Tschentscher Pedersen
Hej Mikkel
Det er et filter, så kun varer indenfor en hvis pris kommer med :D I dette tilfælde varer til en pris imellem 270 DKK
og 8380 DKK :D Men jo kan være en lille popup når man hovere kunne hjælpe :D Ærgeligt at jeg ikke dur til at programmere sådan noget :D
Ja det kunne være smart med en lille effekt, men ellers er der jo bestillingsknap, mon ikk det nok?
Ja helt enig, jeg var lidt usikker på hvordan jeg skal sætte det på med alle de andre mange elementer.
Jeg tænkte at når man bestiller får at vide at der kun er 320 DKK tilbage til gratis fragt eller lign.
Helt enig med fonten er en smule ved siden af, jeg arbejdede længe på at få det til at se ordenligt ud, men til sidst måtte jeg prioritere og komme igang med resten af svendeprøven. Men helt sikker noget jeg vil kigge på efter prøven så jeg kan vise den til verden igennem mit portfolie :D
Jeg har lavet Twitter / Blog / Facebook i bunden, men det er måske ikke tydeligt nok? Et logo ville nok trække op :D
Mange tak :D
Casper Birch Buchberg
Små og underlige? xD haha
De er da meget normale, syntes jeg selv ..
Men skrev at jeg gik efter en stor målgruppe så skulle være jeg skulle gøre dem større for svagt seende? :P
Men ja, er heller ikke begejstret for den grafik, og er helt sikkert noget jeg vil kigge på efter prøven.
Min lærer er vidst lige på renden til at lukke adgang :D
Er lidt bange for at der kommer for mange elementer i sidebaren :)
Steffen Rasmussen
Uha jeg er faktisk ikke helt sikker på hvorfor jeg har ændret skriftypen på prisen flere steder.
På "Brands" , nyhedsbrev og lign elementer er der ikke skygge men på body er der jo skygge
Kiggede det hele igennem for skygger og ser ud til at de er der de rigtige steder, kan være jeg har misforstået? :)
6 måneder så er jeg helt færdig, bliver sq godt :D
Kent Medom
Hovsa my bad :) Det er rettet
Det er jo en smags sag :)