Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mit design af webshop

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg skal til svende prøve her på tirsdag og mangler lidt tekst til min redegørelse.
Jeg håbede at folk ville give deres input til designet af min side.

http://khend.mg1.sde.dk/live/web1.html

Mvh
Khend

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 23:33

Hej kpauner :)

Det er virkelig et super lækkert design du har lavet dig.. Jeg kan specielt godt li billed 3, når man er inde på selve produktet. Der ser det virkelig enkelt og lækkert ud.. :)

Farvevalget er også super lækkert, og i det hele taget virker designet meget tillidsfuldt :)

Held og lykke med svendeprøven :)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 289
Skrevet kl. 23:37

Hej! 

Det synes jeg du har klaret rigtig flot! 

Faktisk bedre end nogle af de webshops jeg har set! Smile

Som Nikolaj siger, så er farvevalget også godt! 

Held og lykke! Yes

Tilmeldt 7. Aug 10
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 23:47

Hej!

Her kommer der lidt feedback:

• Bjælken under den blå menu - den hvor det ligner man kan trække, er jeg ikke helt med på, hvilket formål tjener - det måtte du gerne gøre lidt mere ud af at forklare kunder som mig ;)
  • I samme bjælke har du præsenteret indkøbskurven - for at kunden nemt og bekvemt skal blive opmærksom på denne ville jeg tilføje en call2action knap her, der gjorde meget ud af, at det er HER du skal trykke, når du er færdig.
  • Der mangler en "køb nu" knap når du er på det udvalgte produkt
  • Nu ved jeg ikk, hvor meget indholdet er med i din svendeprøve men fx. en linje under "Er på lager" der hedder "Leveringstid" el. lign. der så beskriver hvor længe varen vil være undervejs.
  • Jeg kan se, at du har en "gratis fragt over 600kr" eller noget i den stil - det er kun på "checkout" siden at det er gjort opmærksom på dette - det måtte du gerne gøre opmærksom på hele vejen igennem, så kunden putter flere varer i vognen undervejs.
  • Fragtpriser mm. er også en ting jeg ville præsentere i menuen til venstre aller nederst el. ihvertfald et link hertil
  • Den typografi du har brugt ved dit supportbillede og guide-billeder er jeg personligt ikke fan af. Det skiller sig lidt for meget ud af det øvrige design.
  • Hvad med sådan noget som fx. facebook-integration, at man skal anbefale siden el. lign. Det er jo noget man går meget op i, i disse dage, og derfor måske noget du kunne sætte fokus på også

Det var en heeel masse små forbedringer - jeg er vild med det stilrene look og den meget simple opsætning. jeg var ikke på noget tidspunkt i tvivl om hvor jeg skulle klikke (Bortset fra at købe produktet når det var valgt)

Fortsat god aften, håber det kan bruges!

Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Dec 09
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 23:55

Hej

Rigtig flot shop, godt farve valg som de andre også skriver Wink

Ved ikke hvad en webdesign svendeprøve går ud på, men kunne forstille det var det hele som du viser på hjemmesiden!

Footer: Det er en ommer, savner en masse ting som jeg syntes der er godt med plads til direkte informationer så man ikke kommer ind på en anden side for at få et telefon nummer, mail osv. evt. noget facebook grafik ville nok også pynte ;)

Billede 1:

Syntes skriftype valget er brugt forkert i grafikken nede til højre, Tablet guide og kundeservice. kan ikke tydeligt se hvad der står.

Formular felter, de ser små og underlige ud Wink

Det var lige det jeg havde håber du kunne bruge noget af det Stick out tongue

Casper Birch Buchberg - www.halv-pris.dk

Casper Birch Buchberg - Webudvikler

Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 249
Fra  Gamer mule Skrevet kl. 23:56

Alt i alt er det et rigtig lækkert design. Og jeg misunder din kreativitet. Jeg har dog enkelte spørgsmål.

1. Du holder et gennemgående farveskema på dit design, men ikke på din skrift. Er det med vilje?
Jf. side 1(Populære tags kontra Brands)
Jf. side 3(Prisen på produktet)

2. Dine tilbuds- og nyhedsmærker på side 1 er ikke de samme som på side 2. Er det med vilje? 
Der er border/skygger på side 2 men ikke side 1. 

3. Hvorfor er der skygger i højre side af boksene på side 2-4 men ikke på side 1?

Det er ikke for at gøre dig nervøs, for det er aldrig noget som sensor vil se, men jeg var bare nysgerrig om der var nogle små guldkorn som jeg kunne hente fra en "soon to be" udlært designer.

Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Dec 09
Skrevet kl. 00:03

Smid evt. et facebook link som en firkantet box i venstre side Cool måske også dit download katalog det var lige en update jeg kom på ! ( under co2 neutralt )

Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Dec 09
Skrevet kl. 00:03

Smid evt. et facebook link som en firkantet box i venstre side Cool måske også dit download katalog det var lige en update jeg kom på ! ( under co2 neutralt )

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 08:39

Jeg ved ikke om det bare er mig, men jeg kunne godt bruge lidt flere farver end blå og grå. Det bliver lidt monotont i længden synes jeg.

Knapperne til f.eks. Køb og Stem er lidt for smalle efter min mening.

På slide 4 har du 2 footers.

Ellers flot soft design Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:28

Nicolaj B. Müllertz

Jonas Donbæk

Mange tak :D

Mikkel Tschentscher Pedersen

Hej Mikkel

Det er et filter, så kun varer indenfor en hvis pris kommer med :D I dette tilfælde varer til en pris imellem 270 DKK
og 8380 DKK :D Men jo kan være en lille popup når man hovere kunne hjælpe :D Ærgeligt at jeg ikke dur til at programmere sådan noget :D

Ja det kunne være smart med en lille effekt, men ellers er der jo bestillingsknap, mon ikk det nok?

Ja helt enig, jeg var lidt usikker på hvordan jeg skal sætte det på med alle de andre mange elementer.
Jeg tænkte at når man bestiller får at vide at der kun er 320 DKK tilbage til gratis fragt eller lign.

Helt enig med fonten er en smule ved siden af, jeg arbejdede længe på at få det til at se ordenligt ud, men til sidst måtte jeg prioritere og komme igang med resten af svendeprøven. Men helt sikker noget jeg vil kigge på efter prøven så jeg kan vise den til verden igennem mit portfolie :D

Jeg har lavet Twitter / Blog / Facebook i bunden, men det er måske ikke tydeligt nok? Et logo ville nok trække op :D

Mange tak :D

Casper Birch Buchberg

Små og underlige? xD haha
De er da meget normale, syntes jeg selv ..
Men skrev at jeg gik efter en stor målgruppe så skulle være jeg skulle gøre dem større for svagt seende? :P

Men ja, er heller ikke begejstret for den grafik, og er helt sikkert noget jeg vil kigge på efter prøven.
Min lærer er vidst lige på renden til at lukke adgang :D

Er lidt bange for at der kommer for mange elementer i sidebaren :)

Steffen Rasmussen

Uha jeg er faktisk ikke helt sikker på hvorfor jeg har ændret skriftypen på prisen flere steder.

På "Brands" , nyhedsbrev og lign elementer er der ikke skygge men på body er der jo skygge
Kiggede det hele igennem for skygger og ser ud til at de er der de rigtige steder, kan være jeg har misforstået? :)

6 måneder så er jeg helt færdig, bliver sq godt :D

Kent Medom

Hovsa my bad :) Det er rettet

Det er jo en smags sag :)

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)