Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg har lige åbnet min webshop, jeg ved godt jg ikke har for mange produkter endnu.

Min vil i lige tjekke den og fortælle mig hvad jeg skal lave om

www.vk-handel.dk

Tak!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:28

Som hundeejer er en af de ting jeg tænker på hvor mange mg - gram vitaminer mineraler proteiner , fedt , kulhydrater der er i produktet

Kunne se sådan her ud en liste

• Energi indhold per 100 gram
  • Energi 368 kcal/1540 KJ.
  • Fedt ?
  • Kulhydrat ?
  • Proteiner?
  • Vitamin A ?
  • Vitamin B1 ?
    Vitamin B2 ?
    Niacin B3 ?
    Pantothensyre B5 ?
  • Mv.

Altså en fuldendt liste hvad produktet indeholder , som er overskuelig sat op , synes jeg der mangler

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vejle
Tilmeldt 2. Jul 10
Indlæg ialt: 351
Skrevet kl. 08:32

Som Mikael siger så tror jeg også det er vigtigt med lidt mere info.

Men ellers er designet meget fint syntes jeg. :)

// Daniel Poulsen

Fra Herning
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:45

Jeg takker

Fra Århus
Tilmeldt 22. Aug 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 20:12

Hej Ken

Der er lige nogle enkelte ting, jeg lægger mærke til på din nye side Smile

Personligt så tror jeg, en hvid baggrund vil sende et mere troværdigt signal end den røde baggrund med gradient. Ellers skal kan du evt. nedtone gradienten lidt.

Jeg synes også, at teksten på nogen af undersiderne er for store og for forskellige.

På nogle af undersiderne er teksten stor, på andre er den lille, og nogle steder er teksten centreret, andre steder er den left aligned. Hvis du holder teksten som på siden "Vilkår" (left aligned og lille skrift), vil din side efter min mening virke mere troværdig.

Derudover så ved jeg ikke helt, hvad dit topbanner skal signalere. Der vil jeg foreslå, at du finder noget som evt. kan vise, hvad din side handler med.

Håber du kan bruge det, og held og lykke med din side! Smile

Tilmeldt 4. Aug 10
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 10:50

Har lige et par småting.

Jeres nyhed - Strøgelse til heste og gnavere - man kan ikke bestille det og betale over nettet, inden man kommer og henter det, og er ikke oprettet i vare listen.

Når jeg går ind på siderne(Nyhed, Betaling, FAQ) så er overskriften forskellig størrelse hver gang, lidt forvirende.

og top banneret - billedet er at en busk om vinteren - hvad har det med dyr at gøre? Synes måske man skulle vælge et billede med nogle dyr på, selvom det billede du har valgt nu generelt passer godt med farverne til resten af siden - synes bare det bør vide noget om det du handler med.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)