Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO Håndværker

Side 1 ud af 4 (40 indlæg)
Fra Faaborg
Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 97
Fra  Spætten Tømrer & Snedker Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener jeg har gjort alt hvad jeg seo mæssigt kan læse mig til men min side http://www.spaetten.com, ligger stadig på side 2 i google, har i nogle gratis råd ?

Har pageranking ikke betydning for min placering ?

Skal mine søgeord optræde på undersiderne eller er det nok med forsiden ?

På forhånd tak

Spætten

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:15
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

SEO er lidt som håndværkere.

Jeg kan sagtens skru en skuer i, men når jeg bygger hus giver du en garati?

Jeg kan vel skrue den skrue i ligeså godt som dig?

Fatter hat af konstruktionen men skuen var billigere stk. til stk.

Holder det i længden?

Misforstår SEO som noget du selv kan, og ja det kan du, på samme måde som jeg kan tage en skruetrækker og smide den skrue i.

Som du nok ved, ud fra dit fag, så er der forskel på den service folk får. Skal skruen i, eller skal den sidder der 10 år?

SEO koster, lær det én gang for alle, det er ikke 2 skruer og 4 timer. SEO afhænger altid af: hvad har du og hvad kan du tilbyde.

Fra Faaborg
Tilmeldt 23. Jul 10
Fra  Spætten Tømrer & Snedker Skrevet kl. 23:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er helt med på at SEO er et håndværk, men da jeg er nystartet hænger pengene ikke på træerne, og jeg er nødsaget til at gøre så meget som muligt selv, og så billigt som muligt. Havde jeg pengene ville jeg gerne betale for en SEO kampagne da jeg er helt sikker på det vil kunne betale sig.

Udover det så er der masser af mennesker der ikke er uddannet håndværkere som bygger fine huse, men de spørger om hjælp hist og her, ligesom jeg gør når jeg skal lave SEO til min hjemmeside. Men hvis bare folk ville holde op med det, så behøvede jeg slet ikke spørge om hjælp til SEO :)

MVH Michel

http://www.spaetten.com

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 23:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Spætten:
Jeg mener jeg har gjort alt hvad jeg seo mæssigt kan læse mig til men min side http://www.spaetten.com, ligger stadig på side 2 i google, har i nogle gratis råd ?

1'erste råd: lad være med at linke til www.spaetten.com, men link til http://spaetten.com, din side bliver nemlig redirectet over til det domæne.

2 råd: Optimer hastigheden på hjemmesiden, det er et punkt hvor Google også kigger.

3 råd: Sørg for at fjerne muligheden for Duplicate content. fx din forside kan tilgås fra et ubegrænset antal sider, og det vil kunne gøre livet lidt surt for din hjemmeside

alle viser forsiden fx:
spaetten.com
spaetten.com/da
spaetten.com/da/toemrer-odense-forside-toemrermester.html
spaetten.com/da/toemrer-odense-forside-toemrermester.html?test=skriv-hvad-som-helst-her

Ja du kan godt se hvad jeg mener med det.

4 råd: ja det vil være en god ide at lave undersider som beskriver hver en del du kan varetage. både for at få noget fylde på din side, men også for at du kan bruge nogle søgeord noget mere på siden.

5 råd: brug andet end linkkataloger til linkbuilding, få helst links fra relevante sider. Der findes helt sikkert en masse håndværkssider/fora/blogs hvor du kan deltage. og evt give gratis råd som vi andre gør her i dit tilfælde med SEO :)

Flere råd kan du se her: SEO TIPS

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:54
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 8 person

Så søg på amino på emnet seo, så kan du lave alt det grundlægende selv. Der er ingen der giver gratis, om sådan er det også med skruer, jeg får sgu ikke 1000 monterede skruer bare fordi jeg sagde hej til dig på amino!!!

det er skruer eller seo.

Søg og lær, brug din tid på skruer eller seo - i dont care.

når din site ikke er i toppen og dit lokum er stoppet eller utæt så hiv en håndværker :)

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 23:57

SEODK:

Så søg på amino på emnet seo, så kan du lave alt det grundlægende selv. Der er ingen der giver gratis, om sådan er det også med skruer, jeg får sgu ikke 1000 monterede skruer bare fordi jeg sagde hej til dig på amino!!!

det er skruer eller seo.

når din site ikke er i toppen og dit lokum er stoppet eller utæt så hiv en håndværker :)

hvem er du egentlig, siden du mener du kan tillade dig at svare sådan??

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Faaborg
Tilmeldt 23. Jul 10
Fra  Spætten Tømrer & Snedker Skrevet kl. 00:03

tak for det, det var da et svar man kunne bruge til noget

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 00:09

SEODK:

det er skruer eller seo.

Hej

Jeg kan forestille mig at et hvert håndværkerfirma i fremtiden fik en SEO-mand på lige fod med tillidsmanden eller sikkerhedsmanden, jeg tror ikke det bliver enten eller nærmere både og,,,,

Fra Århus
Tilmeldt 21. Jun 10
Indlæg ialt: 216
Fra  Spot It Online Skrevet kl. 00:12

Jeg er meget enig med KTJ

Jeg er sikker på jeg ville få et par tømrer tips, hvis jeg havde brug for det.

Dermed ikke sagt jeg forventer en flink Aminoer kommer og bygger hele skuret for mig. Ligesom Spætten nok heller ikke forventer vi vil eller kan guide ham til 1. pladsen på side et.

en .dk vil også hjælpe på muligheden for bedre placering

-Carsten

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 00:18

Carsten Hoier :

Jeg er meget enig med KTJ

Jeg er sikker på jeg ville få et par tømrer tips, hvis jeg havde brug for det.

Dermed ikke sagt jeg forventer en flink Aminoer kommer og bygger hele skuret for mig. Ligesom Spætten nok heller ikke forventer vi vil eller kan guide ham til 1. pladsen på side et.

-Carsten

Det er lidt misforstået, SEO vil kunne være et forholdsvis gratis middel til at få sig markedsført på....Der er jo forholdsvis meningsløst at stå og skrue 1000 skruer i hvis ikke der er kunder til det...

Side 1 ud af 4 (40 indlæg)