Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode råd til webshop

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 07:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Troels!

Tak igen for dine brugbare råd. Jeg kan godt se hvad du mener og vil straks sætte det igang. Jeg hører lige vedr. ønskeseddlen, men ellers vender jeg tilbage. Giftmanager løsningen kunne sagtens være en god ide.

God dag

Rikke

Fra Silkeborg
Tilmeldt 18. Dec 06
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 23:37

Hejsa Rikke,

du har fået masser af fin feedback på shoppen, så det vil jeg ikke lige bruge tid på.

Men mht. dit spørgsmål om Adwords budget: Jeg har op til flere kunder, der kører med uendelig budget! Og her er hvorfor:

Hvis du har Google Analytics ordentligt installeret (med e-commerce tracking), så kan du faktisk regne ud hvor meget du giver for en ordre igennem Adwords (den såkaldte pris-per-ordre). Og hvis du samtidigt ved hvor meget du i gennemsnit tjener på en ordre, så er det bare med at skyde dine Adwords kampagner ind så de holder sig under dette, og så ellers give budgettet gas!

Du kan læse mere om det koncept her: Hvad koster Adwords kampagner?

Og hvis du vil have lidt hjælp til hvordan du kan måle din pris-per-ordre i Google Analytics, så kast et kig på min rapport over alle rapporter.

Håber det kan hjælpe dig lidt videre :-)

Med venlig hilsen
Søren Sprogø

Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 14:54

Hej Søren!

Ja det er så dejligt  med alt den gode feedback- bliver helt forpustet af alt det jeg skal forbedre, men må tage det step by step. Jeg vil straks undersøge med dem der laver min adwords kampagne om jeg kan få sat  e-commerce tracking op. Jeg har fåt sat analytics op, igen meget at lære og sætte sig ind i. Men det er jo som du beskriver virkelig vigtigt, så man ikke bare kaster pengene ud af vinduet. For det går da virkeligt hurtigt...

Rikke

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)