Går du med drømmen om at afprøve Magento Webshop, og syntes du det er lidt dyrt at komme igang? Så se her. Vi tilbyder som noget nyt "lej en magento webshop" der hjælper nystartede virksomheder i gang til en fornuftig opstartspris. Du kan således komme igang for kun dkk 599 i oprettelse plus et månedlig gebyr på 299,00 ekskl. moms. Prisen inkluder følgende: - Installation af nyeste version af Magento Du kan læse mere om dette fantastiske tilbud her: klik her for at læse mere Vi elsker Magento og ønsker hele Danmark skal forstå hvor fantastik Magento webshop er. Vi ses online !!!! |
Christian Langhoff:- Valgfri skabelon fra dkcommerce.com
Det er _IKKE_ Jeres skabeloner! Det er templates fra HelloThemes!
Fra dkcommerce.com: "The Official Danish Magento Partner"
NEJ!, i (DKCommerce) er _IKKE_ Officielle Magento Partnere! Og har aldrig være det!
Det kan godt være at besthosting.dk er professionelle magento HOSTING partnere. Som jeg mener i også har ansvaret for. BestHosting må markedsføre sig som Magento Hosting Partnere.
DKCommerce må ikke genbruge dette brand. Det er direkte vildledende og usandt. - Samt direkte i strid med dine forpligtelser overfor Magento/Varien som Partner.
Disse detaljer har jeg drøftet direkte med Scott Dahlgren, Magento Inc, Director of Channel Development.
- Jeg er ret sikker på jeg kan finde min dialog omkring dette emne med Scott frem i min Skype historik.
Forstår i særdeleshed godt hvorfor det som forbruger kan være ualmindelig svært at gennemskue markedet!