Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lej en Magento Webshop for kun 299,00 pr. måned ekskl moms

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Hinnerup
Tilmeldt 30. Apr 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Går du med drømmen om at afprøve Magento Webshop, og syntes du det er lidt dyrt at komme igang? Så se her.

Vi tilbyder som noget nyt "lej en magento webshop" der hjælper nystartede virksomheder i gang til en fornuftig opstartspris. Du kan således komme igang for kun dkk 599 i oprettelse plus et månedlig gebyr på 299,00 ekskl. moms.

Prisen inkluder følgende:

- Installation af nyeste version af Magento
- Opsætning af dansk sprogpakke
- Opsætning af moms
- 1 GB Magento Webhotel
- Valgfri skabelon fra dkcommerce.com
- Opsætning af epay betalingsgateway
- Gratis support

Du kan læse mere om dette fantastiske tilbud her: klik her for at læse mere

Vi elsker Magento og ønsker hele Danmark skal forstå hvor fantastik Magento webshop er.

Vi ses online !!!!

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 17:04

Christian Langhoff:
- Valgfri skabelon fra dkcommerce.com

Det er _IKKE_ Jeres skabeloner! Det er templates fra HelloThemes!

Fra dkcommerce.com: "The Official Danish Magento Partner"

NEJ!, i (DKCommerce) er _IKKE_ Officielle Magento Partnere! Og har aldrig være det!

Det kan godt være at besthosting.dk er professionelle magento HOSTING partnere. Som jeg mener i også har ansvaret for. BestHosting må markedsføre sig som Magento Hosting Partnere.

DKCommerce må ikke genbruge dette brand. Det er direkte vildledende og usandt. - Samt direkte i strid med dine forpligtelser overfor Magento/Varien som Partner.

Disse detaljer har jeg drøftet direkte med Scott Dahlgren, Magento Inc, Director of Channel Development.

- Jeg er ret sikker på jeg kan finde min dialog omkring dette emne med Scott frem i min Skype historik.

Forstår i særdeleshed godt hvorfor det som forbruger kan være ualmindelig svært at gennemskue markedet!

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra Hinnerup
Tilmeldt 30. Apr 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 11:59

Såfremt du mener vores tilbud er vildledende kan du kontakte mig pr. email. Jeg er selv i dialog med Magento omkring flytning af vores partnerskab fra hosting til solution partner.I øvrigt fremgår dit partner logo her http://www.webshop3.dk/om-webshop3-samarbejdspartnere.html uanset hvad der står må du ikke anvende det der. i stedet for at smadre tråden her kan du henvende dig personligt.

Vi skriver ikke at vi designer skabelonerne.

Professionelle Magento Skabeloner i flotte og stilrene farver. Hos dkcommerce.com  finder du udelukkende kvalitets skabeloner der er gennemtestet for fejl og mangler. De fleste af skabelonerne leveres med flere farve funktion der gør det muligt, for shop ejeren eller brugeren at skifte farvetema for shoppen.     
Installation af magento og dansksprogpakke er naturligvis med i prisen . Når du bestiller en skabelon hos dkcommerce.com, sørger vi naturligvis for installation og opsætning af magento webshoppen. Har du spørgsmål så ring på +45 31 66 99 10 eller klik på live chat billedet til højre og chat eller efterlad en besked.

Vi anbefaler vores kunder forskellige skabeloner vi selv kan stå inde for. Har kunden en anden skabelon installere vi gerne den.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 17:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

299*12 = 3588

+ 599

= 4187

Hvordan adskiller jeres tilbud sig fra Powerhosting som tilbyder det samme for 1.000,- om året plus 119 i oprettelse?

(de opsætter også sprogpakke + epay og har telefon support, og hvis man spørger pænt kan man nok også få dem til at installere et theme...).

Som udgangspunkt synes jeg det lyder noget dyrt for "almindelig" Magento hosting plus 20 minutters opsætning.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 17:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rasmus Lindgren:

299*12 = 3588

+ 599

= 4187

Hvordan adskiller jeres tilbud sig fra Powerhosting som tilbyder det samme for 1.000,- om året plus 119 i oprettelse?

(de opsætter også sprogpakke + epay og har telefon support, og hvis man spørger pænt kan man nok også få dem til at installere et theme...).

Som udgangspunkt synes jeg det lyder noget dyrt for "almindelig" Magento hosting plus 20 minutters opsætning.

Æv - udbyder du selv også hosting af dine magentoløsninger, så synes jeg det er lidt dårligt af dig det du gør.

Dertil ser det ud til at du har overset "fri support", som om du har lavet en meget selektiv læsning af hans tilbud.

Om du selv er konkurrent eller ej synes jeg ikke det er særlig pænt af dig at henvise til konkurrende virksomheder når han udbyder et produkt. Ønsker du at gøre reklame, hvorfor så ikke oprette din egen tråd?

At I giver manden dårlige stjerner synes jeg er ok - men sikke dog et indlæg. Den første kritik var der i mine øjne lidt mere substans i så jeg har valgt kun at kommentere på din Rasmus.

God dag.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 17:49

Jørgen Olsen:
Æv - udbyder du selv også hosting af dine magentoløsninger, så synes jeg det er lidt dårligt af dig det du gør.

Det gør jeg ikke, men handler en del med PowerHosting/MagentoHotel.dk

Jørgen Olsen:
Dertil ser det ud til at du har overset "fri support", som om du har lavet en meget selektiv læsning af hans tilbud.

Det har PowerHosting/MagentoHotel.dk også. Endda med telefon support (hvor de tager telefonen).

Jørgen Olsen:
Om du selv er konkurrent eller ej synes jeg ikke det er særlig pænt af dig at henvise til konkurrende virksomheder når han udbyder et produkt. Ønsker du at gøre reklame, hvorfor så ikke oprette din egen tråd?

Muligvis ikke, men jeg synes da det er ok at spørge hvor han adskiller sig. Vi køber en del hos MagentoHotel og hvis han nu havde et bedre tilbud kunne det være at vi skulle købe vores services et andet sted. Jeg kan bare ikke helt se hvorfor man skulle betale så meget mere og det er egentligt dette jeg gerne ville have svar på.

Jørgen Olsen:
At I giver manden dårlige stjerner synes jeg er ok - men sikke dog et indlæg. Den første kritik var der i mine øjne lidt mere substans i så jeg har valgt kun at kommentere på din Rasmus.

Det er ikke mig der har givet manden een stjerne.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 18:06

Jeg hører tit her på amino at man ikke kun skal kigge på prisen. Den billige løsning kan nemt gå hen og blive den dyreste på sigt.

Pris og kvalitet hænger sammen - og man får hvad man betaler for !

Hvem var det der sagde at hvis man køber dyrt, så risikerer man at tabe prisforskellen mellem billig og dyr, men køber man billigt så risikerer man at miste hele sin investering : )?

...

...

Det er gas - det er kun dårlige sælgere der sælger på frygt !!! :-)

Jeg var nok lidt for hurtigt ude med riven, for nu er min nysgerrighed også blevet vækket.

Så Trådstarter aka Christian: Du skriver "Lej en Magento Webshop for kun 299,00 pr. måned ekskl moms".

Min tolkning af ordet 'kun', går på en prisbillig løsning. Det kunne jeg egentlig godt tænke mig at få uddybet lidt; hvilken "added value" er det mere nøjagtigt man får for pengene der gør den til en prisbillig løsning kontra den øjensynlige umiddelbart halvdyre løsning.

Nu er vi to potentielle kunder der giver dig en enestående chance. Hvorfor skal vi vælge dig og ikke Magentohotel ? De umiddelbare fordele jeg kan se ved Magentohotel er udover prisen at de har diverse rimeligt basale ekstramoduler, herunder webpack, e-conomic m.m., som folk ofte har brug for. Dertil deres mange gode referencer.

Jeg er faktisk ude med riven og overvejer kraftigt at udskifte min dyre dandomain løsning med magento. Jeg ved endnu ikke om jeg selv skal finde et alm. webhotel og lægge det op på eller vælge en professionel udbyder, men det kan jo være du inspirerer mig.

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 19:25

Rasmus Lindgren:
Det er ikke mig der har givet manden een stjerne.

- Lur mig om ikke det var mig der gav ham 1. stjerne Wink

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)