Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan ser hjemmesiden ud i din browser?

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Los Angeles
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 67
Fra  METAmeta v/ Asger Folmann Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise

Det ser ikke helt godt ud i min internet explorer (og det er jo desværre det de fleste bruger stadig...).

Har haft præcist det samme problem, da min webmaster og jeg havde kodet som gale i ugevis for derefter at konstatere at vi ikke skulle have testet alt i Firefox, da explorer-browseren viser det hele helt kuk-kuk.

Altså, jeg kan da godt læse teksten, men de sorte tekststykker står oven i baren med menupunkterne...

VH Asger

Min nye bog: https://www.amazon.com/Spiritual-Capitalism-three-doctrines-money-ebook/dp/B07LB76DPD/ref=sr_1_4?ie=UTF8&qid=1544845832&sr=8-4&keywords=spiritual+capitalism

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:30

Hej siden ser perfekt ud i min browser  perfekt flot hjemmeside Smile

jeg var desuden på iværksætter messen idag hvor hans stokholm kjer gav nogle tips til min tekst på min polterabend stripper hjemmeside , den skal ændres en hel del , da du er tekstforfatter kunne det være en opgave for dig , og din pris på 45 kr per a4 side er godt nok billige

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:19

Hej Louise

Teksten står fint i både Crome, IE8 og Firefox hos mig.
Der er lidt forskel på, hvordan baggrunden arter sig i de tre browsere.

Og så synes jeg, at det er lidt pudsigt og provokerende, at I klantrer os andre tekstsnedkere for at have fejl på vores hjemmesider, og at I samtidig hævder, at I arbejder med 0-fejl.
Hvis I ikke havde lavet det frontalangreb mod os andre fejlbarlige mennesker, ville jeg nok lige have sendt dig en mail med de fejl, jeg fandt på siden, så du kunne få dem rettet.
Det vil jeg ikke nu. Nu vil jeg nøjes med at tilbyde korrekturlæsning af jeres site for 45 kr. + moms pr. side, så I rent faktisk kan komme ned på det antal fejl, I praler af.

Nå slut med sure opstød - god vind med arbejdet - velkommen på markedet.

mvh Hans

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 11:34

På min skærm i Firefox ser det sådan her ud:

Det er vel ikke meningen at det skal se sådan ud?

Rimelig irriterende baggrund efter min mening... Det forstyrrer meget mere end det gavner.

Venstrejusteringen af baggrunden er ikke særlig optimal pga de mange forskellige skærmopløsninger. Som du kan se kan jeg ikke se baggrunden i højre side pga min høje skærmopløsning.

Men held og lykke med det Smile

Fra Egå
Tilmeldt 17. May 10
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 11:41

Louise L:
Jeg har lånt en fremmed computer i dag, og det ser sært ud her - det gjorde det ikke på min egen så sent som i går aftes - hvad mon der er galt? Browseren er i begge tilfælde Google. Min webmaster siger, det også ser fint ud på hans computer.

Hej Louise,

Du kan bruge der her lille program til at se hvordan din hjemmeside ser ud i næsten alle IE versioner.

IE Tester

Venlig hilsen - Martin G. Larsen

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)