Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal en revisor hjemmeside indeholde i fremtiden ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Grindsted
Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad skal en hjemmeside i fremtiden for en revisor indeholde ?

Kom med gode ideer ?

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 21:18

Hej Tommy

Det lyder jo lidt vildt sådan ' i fremtiden' for en faggruppe som i den grad er bundet på hænder og fødder af lovgivningen.

Udover de lovpligtige oplysninger, som der nu er for websider for godkendte revisionsfirmaer, så ser jeg gerne blogs, der formidler regnskabs og skatte lovgivningen i et sprog som jeg kan forstå og gerne med en tydelig personlig stil for den enkelte blogger.

For mig giver det en indsigt i at den pågældende revisionsvirksomhed kan deres stof, er proaktive, jeg får en fornemmelse for hvem personerne bag er og ikke mindst måske deres filosofi og dertil en indikation om de kan formidle alt dette til mig når jeg har behov for det.

Jeg sidder pt. med ved bordet hos en ikke så lille revisionsvirksomhed netop omkring udviklingen af deres tekniske kommunikationsplatform.

De bedste kaffe hilsner
Søren

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 15:10

Jeg er helt enig med Søren fra Kaffe & Co.Yes

Derudover er det vigtigt for godkendte revisorer at signalere netop dette samt linke til en af brancheorganisationerne og/eller www.revireg.dk.

Herudover er der faktisk ved at være et krav om, at resultatet af den seneste kvalitetskontrol eller uddrag heraf, skal medtages og offentliggøres.

Tonny

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)