Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flere besøgende ?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 25. Mar 10
Indlæg ialt: 319
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

MT Grafik, kontakt os over en pm, hvis du mangler grafisk materiale. Altid no cure no pay  

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:53

Jeg tror ikke du skal gå efter offline-marketing med en side som den der.

Find nogle søgeord og lav backlinks for disse og ranger højt - det er den eneste måde jeg ser at den side skal tjene kroner og øre..

Find søgeord med tilbud i og forsøg at ranke for det.

Tilmeldt 25. Mar 10
Skrevet kl. 16:55

Hej Wi.

tak for dit svar, men ved ikke hvordan jeg får bedre rank?

Mvh. Martin

MT Grafik, kontakt os over en pm, hvis du mangler grafisk materiale. Altid no cure no pay  

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 16:56

Martin Thomassen:

Hej Wi.

tak for dit svar, men ved ikke hvordan man ranker?

Mvh. Martin

Arh.. Så skal der godt nok studeres lidt :-)

SEO ved du hvad er.. ikk? Eller.. Det ved du vel ikke når du ikke ved hvordan man ranker? :-) Ellers kan jeg da komme med en forklaring, men fortæl hvad du ved om søgemaskiner og sådan?

Tilmeldt 25. Mar 10
Skrevet kl. 16:57

ved kun af jo mere tekst jo bedre.

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 16:58

.

Tilmeldt 25. Mar 10
Skrevet kl. 16:59

Tak for artiklen.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 17:07

Jonathan Hansen:

Martin Thomassen:

Hej Wi.

tak for dit svar, men ved ikke hvordan man ranker?

Mvh. Martin

Det har jeg lavet en lille artikel om : http://www.ideklar.dk/2010/08/seo-hvorfor-er-det-vigtigt/

Hvis han ikke ved hvad SEO er, så skal han måske have det primære først..

Martin:

Jeg vil råde dig til at finde ud af hvad SEO er, da det formentlig bliver hele fundamentet af din side. Det er formentlig der at du vil få alle dine besøgende fra, og derved også tjene penge.

Her er en artikel der fortæller dig hvad SEO overhovedet er:
http://www.seotips.dk/hvad-er-seo/

Når du har læst den så ved du hvad der er.. Der er også denne artikel: http://www.seotips.dk/soegemaskineoptimering/

DU kan læse lidt om det, studere det og jo mere du lær og jo mere du ved - jo nemmere vil du have ved at rangere godt i søgemaskinerne..

Det handler i bund og grund om at skaffe links til sin side med ankerteksten man vil rangere for. Ikke nok med det skal du gøre den side SEO-venlig hvilket den overhovedet ikke er endnu.. Eksempel: Din titel på siden er: Velkommen til forsiden

Der skulle du eksempelvis skrive det søgeord du vil rangere for.. Hvis ikke du ved hvilke søgeord du vil være nummer 1 for på google kan du bruge google's søgeordsværktøj til at udregne nogle ca.-tal til hvor mange der søger på de forskellige ting.. Du skal dog være klar over at når du søger efter nøgleord med søgeordsværktøjet skal du søge efter : "Exact match" eller på dansk "Eksakt" og ikke "fleksibel".. Søg eventuel på "tilbud" på den her side:

Link til søgeordsværktøj: https://adwords.google.dk/select/KeywordToolExternal

Husk at "chekke" eksakt søgning..

Der er SÅ mange ting.. Du kan finde guides om det overalt på nettet, men så har du da en start.. Håber det hjalp.

Tilmeldt 25. Mar 10
Skrevet kl. 17:09

WI

Tak for din hjælp :D

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:11

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)