Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hævede 250.000 kr på et døgn!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Så længe man betaler i forskellige butikker kan det åbenbart godt lade sig gøre..

Jeg har blandt andet købt min bil på dankortet, det gav heller ikke anledning til at mit kort blev spærret eller noget.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 16:35
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

De har lige sat i tv2 østjylland det var ca 30,000 og samme mand :-)

Der er lidt forskel i beløbende..

Men lyder da vildt begge dele

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:52

Anders Christensen:

Så længe man betaler i forskellige butikker kan det åbenbart godt lade sig gøre..

Jeg har blandt andet købt min bil på dankortet, det gav heller ikke anledning til at mit kort blev spærret eller noget.

En transaktion er forståeligt, men her er der tale flere...

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 18:11

Anders Christensen:

Lige præcis, Anders.
I butikker kan det relativt let lade sig gøre at hæve endda meget store beløb, inden kortet bliver spærret.
Dette fordi betalingen først meget senere bliver trukket på den tilhørende konto.

Jeg købte også bil og betalte med dankort for et par måneder siden. Det foregik uden nogen som helst tjek af nogen art.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 23:21

John Nielsen:

I butikker kan det relativt let lade sig gøre at hæve endda meget store beløb, inden kortet bliver spærret.
Dette fordi betalingen først meget senere bliver trukket på den tilhørende konto.

Nu om dage optræder en dankorttransaktion på din netbank indenfor ganske kort tid, ofte indenfor en time!

Så det tror jeg ikke er gældende længere.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 23:25

Anders Christensen:

Nu om dage optræder en dankorttransaktion på din netbank indenfor ganske kort tid, ofte indenfor en time!

Så det tror jeg ikke er gældende længere.

Hvis man benytter dankortet fredag efter kl. 16, er der ingen til at reagere på transaktionerne, før mandag formiddag kl. 09:00.
Med mindre kortet bliver meldt stjålet og dermed spærret.
Hastigheden hvormed dankortet bliver spærret, kan også afhænge af, hvor hurtigt der opstår overtræk på kontoen, er jeg sikker på. Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)