Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt design og mistet 3/4 del af min trafik

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes dog ikke det er en søgemaskine venlig url sådan en her http://www.slipangsten.dk/index.php?option=com_search&searchword=mennesker&searchphrase=exact

Meget få links til siden og det er den interne link struktur , der ser ud til at gå på en 404 fejl side , mange af undersider , som giver siden link værdi ,den går delvis tabt derved

http://siteexplorer.search.yahoo.com/search;_ylt=A0oG7zXu0IRMMYYBUQDbl8kF?p=http%3A%2F%2Fwww.slipangsten.dk%2F&y=Explore+URL&fr=sfp

går man side efter site står der ved de fleste undersider dette her

Slip Angsten. Velkommen til Slipangsten.dk Hjemmesiden er ved at blive opdateret og er derfor lukket i en lille stund. Du er hjerteligt velkommen tilbage

jeg tvivler det gavner din placeringer på google , vent lidt tid , til den ny sides overskrifter er på igen google kan være det er om lidt tid  , før de har registrerer denne ændring , og siden  hopper tilbage på den gamle placeringer igen

Der er ekstrem mange ens titler på siden, arbejde med dem, lav længere og unikke titler

http://www.google.dk/#q=site:www.slipangsten.dk&hl=da&ei=A9KETOX0K82YOM3S_ZAO&start=10&sa=N&fp=

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 84
Fra  Slipangsten.dk Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

grafisken:

Ved du hvordan jeg finder alle de links der er broken- til www.slipangsten.dk?

Hej Lise,

Du kan lægge ud med en site:www.slipangsten.dk søgning på Google. Den giver dig mulighed for at finde de gamle URL'er, hvis du ikke kan huske dem.

Og så kan du tjekke links til din side på Yahoo Site Explorer.

Fra Århus
Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 84
Fra  Slipangsten.dk Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange af de links du sender fra Yahoo - kan jeg se går hen til min hjemmeside, mens den stadig er under bearbejdning, så mon ikke det kommer?

Jeg kan godt se der er mange ens titler på siden, det vil jeg arbejde på -

Tak for feed back :-)

Fra Århus
Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 84
Fra  Slipangsten.dk Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Super - Tak for tippet :-)

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilmeld din hjemmeside på Google Webmaster Tools - så får du en glimrende oversigt med tiden over de indgående links, du har, der ikke returnerer en valid side.

Men som Frank skriver: Du har travlt! 301 redirect fra dine gamle til de nye URL burde have været udført simultant med, at dit nye site gik i luften. Du er nu i reparations- og brandslukningsmode, og den slags haster.

Fra Århus
Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 84
Fra  Slipangsten.dk Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

Tilmeld din hjemmeside på Google Webmaster Tools - så får du en glimrende oversigt med tiden over de indgående links, du har, der ikke returnerer en valid side.

Men som Frank skriver: Du har travlt! 301 redirect fra dine gamle til de nye URL burde have været udført simultant med, at dit nye site gik i luften. Du er nu i reparations- og brandslukningsmode, og den slags haster.

 

Den er allerede i Google webmaster Tools, så det er naturligvis en mulighed - tak for reminderen. Det ny sitemap blev sat op i sidste uge, men jeg skal lige ha tjekket om det nu også blev gjort korrekt.

Jeg tænker Google Analytics vil være et bedre alternativ, da jeg mangler så mange links, vil jeg i første omgange koncentrere mig om de links der er størst trafik på.

- så går brandslukningen igang :-)

 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

grafisken:
Den er allerede i Google webmaster Tools, så det er naturligvis en mulighed - tak for reminderen. Det ny sitemap blev sat op i sidste uge, men jeg skal lige ha tjekket om det nu også blev gjort korrekt.

Dit Google sitemap er ligegyldigt i denne sammenhæng - det vigtige er, at du får kendskab til de indgående links, der rammer en død side. God fornøjelse med brandslukningen.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)