"Vi arbejder på at det skal være så billigt som muligt for jer, så der er stor mulighed for at nogle varer tit er billigere end hvad der står af pris. Derfor aftaler vi altid prisen over mail, så vi er sikker på, at i får den bedste pris... STREETLIFE
Skal det forstås sådan at man kan prutte om prisen eller hvad?
I skal måske også lige have en til at læse korrektur, sproget er noget usikkert og virker ikke så prof.
Mvh Caroline
"
Konsonans - så taler vi samme sprog! Sprogkurser og oversættelser. www.konsonans.dk
Synes ikke design er særlig godt.. Det sælger ikke siden.
Har i overvejet at betale jer fra det?
Jeg arbejder som designer og kan helt sikkert lave en MEGA fed side. I har jo nogle rigtig gode billeder og konceptet er også rigtig dejligt at arbejde med.
I skal være velkommen til at skrive en PM eller en mail til benr@forum.dk hvis i er interesseret.
Mine egne priser skifter hele tiden, har ikke det hele på lager!! Jeg bestiller løbende hjem til mig selv, og i den forbinelse bestiller jeg hjem til kunderne...
Priserne er normal pris, men hvis det er muligt at give kunderne en del rabat, når de køber, vil det blive sådan!! det er så planen at der tit skal gives rabat ( forhåbentligt kan kunderne li det)
Ang sporget/tekst så vil jeg prøve at kigge på det... Du må meget gerne komme med forslag.