Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Årets joke

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

jauvert:
Mener du derved at grænsen er 15 år for at undgå flere "unge mødre", fordi de ser op til dem?

Haha det er ret sørgerligt hvis man ser op til DUM! Der er sikkert nogle der gør det alligevel Smile

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 227
Fra  Webfaktor Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Friis:

Forbyggelse ved at lade dem se det ?? Det er vidst en ommer...

Har du kigget rundt om på nettet ? De unge tøser har jo gudestatus og flere unge vil havetidligere børn.

Malou Stella der får mor til at passe sin søn hver weekend så hun kan smutte i byen og mor skifter og ordner barnet..Kommunen bliver ikke blandet ind i hendes hverdag, hvorfor forstår man jo så ikke..

Men jo der kan ses MANGE unge piger der ser op til De Unge Mødre deltagerne..

Der er tale om en status og mulighed for at blive "kendt" og det tiltaler jo de små piger.

 

Mikkel

 

 

Tror faktisk, at du har meget ret. Der er ikke mange piger i alderen 10-14 år, som ser programmet som afskrækkende, eller deltagerne som værende specielt uansvarlige. Hvor skræmmende det end er. Jeg har personligt hørt om flere unge piger, som sagtens kunne tænke sig at være "Ung Mor" efter at have set programmerne. Om det hjælper med forbud, bål og brand tror jeg ikke meget på og om det er derfor, den er ratet, som den er, tror jeg nu heller ikke.

Men jeg er enig i, at det da er lidt komisk med den rating :-)

Tørklæder - Stort udvalg af lækre tørklæder i kashmir og silke. Masser af kendte danske designer tørklæder.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)