Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress tabel

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 11. May 10
Indlæg ialt: 23
Fra  SmartOnline Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu sidder jeg lige og ser en video med den kære Mr. Thorborg og jeg har lige indset at jeg sq nok er gået lidt i stå med et af mine projekter. Har bildt mig selv ind at det har været fordi jeg har haft travlt og et par andre dårlige undskyldninger - men hey, jeg tror egentlig bare jeg skal have lidt hjælp til min blog :)

Så her kommer mit problem:

Jeg skal have lavet en tabel på en af mine sider på min hjemmeside, som er lavet i wordpress. Jeg har forsøgt med forskellige applikationer, men har ikke rigtigt fået noget godt ud af det endnu.

Skal bruge tabellen til at vise et lille billede, et model-nummer (på varen), en kort vare-beskrivelse, en pris og til sidst en knap der sender kunden videre til forhandleren (Det er affiliate marketing)

Så hvordan gør jeg det på en let måde og kender i eventuelt til nogle applikationer der gør det idiot-sikkert? :)

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 00:51

Du installerer blot denne - så kan du lave alle de tabeller, du vil og mere til: http://www.laptoptips.ca/projects/tinymce-advanced/

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 12:24

Hvis ikke det plugin Martin har posted fungere for dig, så vil vi meget gerne hjælpe dig med at udvikle en til en fornuftig pris. på den måde kan du også få det lige som du vil ha' det.. ;)

/ Mikkel Schmidt

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 12:42

Hejsa!

Lige præcis sådant et plugin har vi udviklet, og er en del af produktet AffiliateCMS. Hvis du kun ønsker selve det plugin til Wordpress, så kan vi nok godt finde ud af noget. Skriv en mail til mig på martin@exaweb.dk.

Resultatet af det plugin'et laver kan du bl.a. se her.

- Martin

Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 13:20

Klexander:

Nu sidder jeg lige og ser en video med den kære Mr. Thorborg og jeg har lige indset at jeg sq nok er gået lidt i stå med et af mine projekter. Har bildt mig selv ind at det har været fordi jeg har haft travlt og et par andre dårlige undskyldninger - men hey, jeg tror egentlig bare jeg skal have lidt hjælp til min blog :)

Så her kommer mit problem:

Jeg skal have lavet en tabel på en af mine sider på min hjemmeside, som er lavet i wordpress. Jeg har forsøgt med forskellige applikationer, men har ikke rigtigt fået noget godt ud af det endnu.

Skal bruge tabellen til at vise et lille billede, et model-nummer (på varen), en kort vare-beskrivelse, en pris og til sidst en knap der sender kunden videre til forhandleren (Det er affiliate marketing)

Så hvordan gør jeg det på en let måde og kender i eventuelt til nogle applikationer der gør det idiot-sikkert? :)

Hej

Efter min mening er der ingen grund til at betale for sådanne tabeller når der allerede findes utallige plugins til wordpress der fungerer udmærket. Prøv WP-table reloaded. Det bruger jeg, og det fungerer rigtig godt. Du kan se et eksempel i oversigten over børnetøjsforhandlere - der er logo, links, beskrivelser osv. Du kan lave mange ting med opbygningen.

Håber du kunne bruge mit svar. Har du flere spørgsmål, hjælper jeg gerne. Bare skriv her eller PM

Med venlig hilsen

Jens Jakob

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)