Jeg forstår godt at du vil have det simpelt, for det er 1000 gange nemmere for dig. Men at begynde at skyde folk ned fordi de stiller simple spørgsmål, det synes jeg ligesom en masse andre her i tråden er lidt over hvad du burde gøre. Det kan godt være at du tilbyder gratis arbejde, men du kunne stadig godt skrive det på en pænere måde :) Og så drop det der med at skyd med dårlig karma, fordi folk stiller et spørgsmål. Så skyd det på sådan nogle som mig! Jeg skal nok stoppe med at skrive i din tråd, vi bliver alligevel ikke enige. Men husk at massere af mennesker er blevet kendte på at have kant, så fortsæt du bare med det. Du vil helt sikkert støde en masse undervejs til toppen, men pludselig går du på stjernerne!
|
Jeg bakker op om de andre her. Uanset hvor sød og smuk tanken er at lave noget gratis for andre, så kommer du altså til at fremstå som et "dumt svin" udfra dine indlæg i denne tråd. Det ved jeg ikke er meningen, og jeg har fuld forståelse for dine frustrationer :-). Prøv at pakke dine budskaber ind i en lidt venligere tone :-).
God uge herfra!
Med venlig hilsen
Casper Schneidereit