Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg keder mig, Gratis arbejde? Del 2

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 23:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Elkjær:

Mark MK:

Hej Simon,

Jeg synes det er super fint, at du tilbyder noget gratis. Men når folk spørger ind til om du f.eks. bare kan levere et logo, og du straks begynder at uddele 1-stjerner og i dit første indlæg sætter kæmpe linjer op. Så virker du sku højrøvet, når du skriver "Husk det er mig der gør dig en tjeneste" - Altså du beder jo selv om det!

Jeg kan da godt forstå at nogle folk ikke har lyst til at slynge ud på Amino, med hvad deres målgruppe etc. er. Og jeg tror du skræmmer flere folk væk end hvad godt er, med den måde du reagere på.

Kom så minus-karma!

Mark

Det kan godt være du synes det! Men jeg har klart og tydeligt opstillet nogle regler for hvilke kriterier jeg har brug for, for at kunne lave et logo, forventer jeg at man opfylder dem. - da jeg arbejder gratis.

Sidste gang blev jeg bombarderet med private beskeder og det gider jeg ikke igen.

Jeg har bestemt alle intentioner om at skræmme dem væk som ikke gider at bruge min tid gratis på mine vilkår.

Synes bare det er respektløs ikke at opfylde mine regler. - Karma var nok et dårligt valgt. - Vidste ikke én stjerne gav -5 point. :/

Alt debat omkring hvorvidt jeg er en idiot eller skræmmer folk væk, fordi jeg selv bestemmer mine vilkår for at arbejde gratis tages i en anden tråd.

God aften 

Jeg forstår godt at du vil have det simpelt, for det er 1000 gange nemmere for dig.

Men at begynde at skyde folk ned fordi de stiller simple spørgsmål, det synes jeg ligesom en masse andre her i tråden er lidt over hvad du burde gøre. Det kan godt være at du tilbyder gratis arbejde, men du kunne stadig godt skrive det på en pænere måde :) Og så drop det der med at skyd med dårlig karma, fordi folk stiller et spørgsmål. Så skyd det på sådan nogle som mig!

Jeg skal nok stoppe med at skrive i din tråd, vi bliver alligevel ikke enige. Men husk at massere af mennesker er blevet kendte på at have kant, så fortsæt du bare med det. Du vil helt sikkert støde en masse undervejs til toppen, men pludselig går du på stjernerne!

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:18 | Låst

Jeg bakker op om de andre her. Uanset hvor sød og smuk tanken er at lave noget gratis for andre, så kommer du altså til at fremstå som et "dumt svin" udfra dine indlæg i denne tråd. Det ved jeg ikke er meningen, og jeg har fuld forståelse for dine frustrationer :-). Prøv at pakke dine budskaber ind i en lidt venligere tone :-). 

God uge herfra!

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:21 | Låst

Hvis du kan klare opgaven??

1. Skal du lave et logo

2. Navnet er "Trade It All"

3. Det du skal tænke er Trade It All

4. Når du er færdig , så send mig en PM - så får du mail adressen du kan sende det til.

Godnat

Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 23:22 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Thomas:

Hvis du kan klare opgaven??

1. Skal du lave et logo

2. Navnet er "Trade It All"

3. Det du skal tænke er Trade It All

4. Når du er færdig , så send mig en PM - så får du mail adressen du kan sende det til.

Du glemte din målgruppe - Glæd dig til dårlig karma Stick out tongue

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 23:23 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mark MK:

Mark, vær venlig at lade være med at køre mere i det tak!

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:28 | Låst

Hvis folk vil gide "dårlig karma" eller "god karma" - så kan de bare gøre det!

Om der stå 4 eller 40.000 under min avatar - det betyder ikke en skid!

Jeg er på amino - for at lære og for at netværke

Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 23:32 | Låst

Rune Gjersvik:

Mark MK:

Mark, vær venlig at lade være med at køre mere i det tak!

Mvh. Rune.

Ja undskyld, men jeg kunne ikke lade være med at komme med den. Men kan godt se at det ikke høre sig til i en tråd der allerede er smadret.

Thomas:

Jeg er på amino - for at lære og for at netværke

God holdning :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 23:37 | Låst

Hmm.

Jeg synes det er utroligt hvordan der allerede er 5 der har vurderet mig til at være arrogant og negativ udfra min opførsel i en tråd, som jeg starter, del 2 af, hvor jeg gerne vil hjælpe folk, gratis.

Jeg starter med at linke til en tråd som denne er en fortsættelse af - Er der en eneste er jer som har overhovedet kigget i den? Det virkede nu ikke til Knud sørensen (Den kvikke maler) eller Chris fra ecoled.dk synes jeg var arrogant eller negativ.

I ødelægger godt nok fuldstændig min lyst til at hjælpe folk.

Det er også utroligt, hvordan Aminoer herinde kan skyde en ned og blive ved med at trampe og hænge fast i ting. Nu vil jeg ikke give dårlig karma mere. fordi man må åbenbart kun give god karma på Amino, men Mark MK, fedt indlæg til sidst. - GODT BIDRAG.

Som jeg lægger op til fra start, så tag lige et kig herind en gang: http://www.amino.dk/forums/t/99897.aspx og hvis i stadigvæk har den samme holdning til min attitude. - Hvis i stadigvæk har den samme holdning, vil jeg efter over 3½år på amino.dk slette min bruger omgående.

Udover at ødelægge mit humør til at hjælpe nogen lige nu og her, har i også ødelagt tråden. - Hvis jeg ikke kan få denne her "rebooted".

Som Casper skriver, det er for at simplificere det for mig selv. Og som med alle andre regler, er de der for at gøre det nemmere at forstå. - og bestemt ikke min mening at det skulle læses negativt som i synes.

Jeg har på min lille seddel her noteret. Kørekorts portalen, Kidzshop og Piercing webshop.  Jeg mangler staidg lidt info på den her "Trade it all" - Jeg kan lave et logo baseret på et navn, som jeg slet ikke ved hvad dækker over, og/eller kender konceptet bag.

- Hvis en moderatorer tømmer tråden her eller slette den så vil jeg blive glad og genoptage det som der var meningen. Ellers vil jeg nok lige lægge Amino på hylden lidt.

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 23:40 | Låst

Mathias Nørgaard Vinther:

Hej Simon

Jeg er midt i en designproces og går og venter på nogle træprodukter. Der er tale om en træ legetøj som specielle livsstilsforretninger og bolighuse. Kvalitet legetøj til den moderne familie med behov for design. Min målgruppe kan opfattes som de forældre med interesse for kvalitets design legetøj til deres børn i naturlige materialer. 

Jeg tænkte om det indlæg ville passe til min ide. Jeg står uden hjemmeside og logo da dyrene stadig er på tegnebrættet. Kunne det være en udfordring for dig? Jeg vil tilføje en kommentar hvis det kunne være noget for dig; der er ikke tale om en webshop, blot en visitkort i form af side hvor man kan læse om virksomheden og evt. se lidt billeder. i hvert fald her i første omgang. 

DBH

Mathias Vinther

Du må også gerne skrive, hvis der kommer en ny tråd igen, eller hvis den her lige bliver tømt. - bare kort og præcist hvad det er du gerne vil have.

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:43 | Låst

Hej Simon

Du skal tænke handelsselvskab ! Trade It All har p.t Bordeogstole.dk, men jeg har masser af andre ideer! Bare tænk bredt og tænk stort.

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)