Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg keder mig, Gratis arbejde? Del 2

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 279
Fra  Kidzshop.dk (MyAgenzy A/S) Skrevet kl. 23:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

point taken :) troede jeg havde svaret korrekt og gjort som ønsket, sparede dig for en masse udenom snak.. :) 

• Hvad er dit produkt / markede? salg af børnetøj fra 0-14 år
  • Hvor mange produkter har du? mange, men alle indenfor børnetøj
  • Hvad er firmaets navn / domæne? MyAgenzy A/S - kidzshop.dk
  • Hvem er din målgruppe. købelysten kvinder i aldren 18-60 år, ofte mødre
  • Har du en nuværende hjemmeside? http://www.kidzshop.dk

jeg håber jeg nu har sat det korrekt op. min ekstra note gik på at mit nuværende logo nok er for højt, da jeg har behov for en lavere topbanner, for ikke at spilde skærmplads...

God aften

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 23:09 | Låst
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Mark MK:

Hej Simon,

Jeg synes det er super fint, at du tilbyder noget gratis. Men når folk spørger ind til om du f.eks. bare kan levere et logo, og du straks begynder at uddele 1-stjerner og i dit første indlæg sætter kæmpe linjer op. Så virker du sku højrøvet, når du skriver "Husk det er mig der gør dig en tjeneste" - Altså du beder jo selv om det!

Jeg kan da godt forstå at nogle folk ikke har lyst til at slynge ud på Amino, med hvad deres målgruppe etc. er. Og jeg tror du skræmmer flere folk væk end hvad godt er, med den måde du reagere på.

Kom så minus-karma!

Mark

Det kan godt være du synes det! Men jeg har klart og tydeligt opstillet nogle regler for hvilke kriterier jeg har brug for, for at kunne lave et logo, forventer jeg at man opfylder dem. - da jeg arbejder gratis.

Sidste gang blev jeg bombarderet med private beskeder og det gider jeg ikke igen.

Jeg har bestemt alle intentioner om at skræmme dem væk som ikke gider at bruge min tid gratis på mine vilkår.

Synes bare det er respektløs ikke at opfylde mine regler. - Karma var nok et dårligt valgt. - Vidste ikke én stjerne gav -5 point. :/

Alt debat omkring hvorvidt jeg er en idiot eller skræmmer folk væk, fordi jeg selv bestemmer mine vilkår for at arbejde gratis tages i en anden tråd.

God aften 

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15009
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:12 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Seriøst at give alle minus karma, fordi de stiller et spørgsmål, er det ik at gå i små sko?

Du klagede over, at den anden tråd døede ud, og derfor spurgte jeg, om du ville lave design til en blog... Hvis det ik har interesse, så kunne du jo bare sige nej.
Alle de andre, som har spurgt ind til logo eller andet, er os bare blevet haglet ned...

Jeg fornemmer STAR WARS RETURNS ON AMINO. EPISODE 2438 In a galaxzy far, far away...

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 23:12 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Uanset at du gerne vil arbejde gratis og gøre folk en tjeneste virker din opførsel her gevaldigt arrogant og negativ overfor folk der stiller spørgsmål.

Ignorer de folk der ikke vil opfylde dine krav om at du skal lade alle læse deres planer for forretningen for at du vil hjælpe dem, eller lad være med at tilbyde din arbejdskraft gratis.

Det andet her ender bare i mudderkastning og dårlig karma, og så bliver tråden ganske givet slettet på et eller andet tidspunkt hvis det kommer dertil, og det gavner jo ikke nogen.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 23:17 | Låst

Simon Elkjær:

Mark MK:

Hej Simon,

Jeg synes det er super fint, at du tilbyder noget gratis. Men når folk spørger ind til om du f.eks. bare kan levere et logo, og du straks begynder at uddele 1-stjerner og i dit første indlæg sætter kæmpe linjer op. Så virker du sku højrøvet, når du skriver "Husk det er mig der gør dig en tjeneste" - Altså du beder jo selv om det!

Jeg kan da godt forstå at nogle folk ikke har lyst til at slynge ud på Amino, med hvad deres målgruppe etc. er. Og jeg tror du skræmmer flere folk væk end hvad godt er, med den måde du reagere på.

Kom så minus-karma!

Mark

Det kan godt være du synes det! Men jeg har klart og tydeligt opstillet nogle regler for hvilke kriterier jeg har brug for, for at kunne lave et logo, forventer jeg at man opfylder dem. - da jeg arbejder gratis.

Sidste gang blev jeg bombarderet med private beskeder og det gider jeg ikke igen.

Jeg har bestemt alle intentioner om at skræmme dem væk som ikke gider at bruge min tid gratis på mine vilkår.

Synes bare det er respektløs ikke at opfylde mine regler. - Karma var nok et dårligt valgt. - Vidste ikke én stjerne gav -5 point. :/

Alt debat omkring hvorvidt jeg er en idiot eller skræmmer folk væk, fordi jeg selv bestemmer mine vilkår for at arbejde gratis tages i en anden tråd.

God aften 

Jeg forstår godt at du vil have det simpelt, for det er 1000 gange nemmere for dig.

Men at begynde at skyde folk ned fordi de stiller simple spørgsmål, det synes jeg ligesom en masse andre her i tråden er lidt over hvad du burde gøre. Det kan godt være at du tilbyder gratis arbejde, men du kunne stadig godt skrive det på en pænere måde :) Og så drop det der med at skyd med dårlig karma, fordi folk stiller et spørgsmål. Så skyd det på sådan nogle som mig!

Jeg skal nok stoppe med at skrive i din tråd, vi bliver alligevel ikke enige. Men husk at massere af mennesker er blevet kendte på at have kant, så fortsæt du bare med det. Du vil helt sikkert støde en masse undervejs til toppen, men pludselig går du på stjernerne!

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:18 | Låst

Jeg bakker op om de andre her. Uanset hvor sød og smuk tanken er at lave noget gratis for andre, så kommer du altså til at fremstå som et "dumt svin" udfra dine indlæg i denne tråd. Det ved jeg ikke er meningen, og jeg har fuld forståelse for dine frustrationer :-). Prøv at pakke dine budskaber ind i en lidt venligere tone :-). 

God uge herfra!

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:21 | Låst

Hvis du kan klare opgaven??

1. Skal du lave et logo

2. Navnet er "Trade It All"

3. Det du skal tænke er Trade It All

4. Når du er færdig , så send mig en PM - så får du mail adressen du kan sende det til.

Godnat

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 23:22 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Thomas:

Hvis du kan klare opgaven??

1. Skal du lave et logo

2. Navnet er "Trade It All"

3. Det du skal tænke er Trade It All

4. Når du er færdig , så send mig en PM - så får du mail adressen du kan sende det til.

Du glemte din målgruppe - Glæd dig til dårlig karma Stick out tongue

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 23:23 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mark MK:

Du glemte din målgruppe - Glæd dig til dårlig karma Stick out tongue

Mark, vær venlig at lade være med at køre mere i det tak!

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:28 | Låst

Hvis folk vil gide "dårlig karma" eller "god karma" - så kan de bare gøre det!

Om der stå 4 eller 40.000 under min avatar - det betyder ikke en skid!

Jeg er på amino - for at lære og for at netværke

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)